شناسهٔ خبر: 27571822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

بازی های آسیایی 2018-جاکارتا

رییس کمیته ملی المپیک :خرسندم که با غرور، غیرت و عزت، پرچم ایران به اهتزار در آمد

رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه جوانان ما با غرور و غیرت ایرانی پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند اظهارداشت : اتفاقی که دیروز و امروز در جاکارتا و سالن مسابقات افتاد یک نمونه از آن چیزی بود که از ایرانیان انتظار داشتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان سید رضا صالحی امیری در پی کسب سومین مدال طلای کشتی آزاد کاروان اعزامی به جاکارتا در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی تصریح کرد: خرسندم که با غرور، غیرت، عزت و پرچم ایران به اهتزار در می آید و امیدوارم در گام های بعدی کام مردم شیرین تر شود.
رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران، خانواده های شهدا ، وزیر محترم ورزش و جوانان و تمامی کسانی که از گذشته تا به امروز در مسیر توسعه ورزش کشور زحمت کشیده اند، از ریاست و کادر سرپرستی فدراسیون کشتی و قهرمانان افتخار افرین مان تقدیر و تشکر کرد.
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه دیدیم و دیدید که جوانان ما با غرور و غیرت ایرانی پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند، افزود: اتفاقی که دیروز و امروز در جاکارتا و سالن برگزاری مسابقات افتاد یک نمونه بود از آن چیزی که از ایرانیان انتظار داشتند.

نظر شما