شناسهٔ خبر: 27570620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

می توانی یک میلیون دلار بدهی و بروی

حرف آخر شفر در مورد دلخوری حسینی از نیمکت نشینی!

سرمربی استقلال واکنش قاطعی نسبت به ناراحتی دروازه بان جوان تیمش از نیمکت نشینی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، حسین حسینی دو هفته اول لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داد اما درخشش مهدی رحمتی باعث شد حسینی در بازی با تراکتورسازی و پارس جنوبی جم هم جایی در ترکیب آبی ها نداشته باشد.


حسینی اما در اعتراض به نیمکت نشینی قصد نداشت در بازی با پارس جم برای گرم کردن رحمتی به زمین بیاید و در این چند روز هم اعتراض خود را به صورت واضح نشان داده است.


امروز وقتی از شفر در مورد دلخوری حسینی از نیمکت نشینی سوال شد ترجیح داد به این شکل به آن پاسخ بدهد: ابتدا باید بگویم قهر حسینی و سفر او به شیراز صحت ندارد و شایعه است. من نمی خواهم به شایعات پاسخ بدهم اما به شما دقیق می گویم. چرا ما در فصل قبل یکی از بهترین تیم ها در ایران بودیم؟ به دلیل روحیه و کار تیمی. ما مثل یک خانواده هستیم و استقلال اسم بسیار بسیار بزرگی است و من مثل پدر این خانواده هستم و من باید تمام اعضای این تیم را مانند خانواده ببینم که همه برای موفقیت کار می کنند. هر بازیکن یا عضو کادرفنی که نخواهد برای استقلال کار کند و بخواهد برای خودش کار کند، می تواند به اتاق من بیاید و بگوید که من نمی خواهم برای استقلال بازی و کار کنم و من نیز به او می گویم می توانی یک میلیون دلار بدهی و بروی.


او در ادامه ترجیح می دهد اتفاق های فصل گذشته را برای حسینی یادآوری کند: در لیگ قهرمانان به یاد دارید که ما با الریان بازی کردیم و یک دیدار سخت داشتیم. نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم و در عمان برابر الهلال بازی کردیم. در مقایسه با بازی قبل ما چند بازیکن را نداشتیم. حسین حسینی در دیدار با الریان خیلی خوب بازی کرد و یکی از بهترین دروازه بان های ایران، جوان و با استعداد است. ما یک سری مشکل در دفاع داشتیم و سپس با کادر نشستیم و صحبت کردیم تا ببینیم به چه چیزی نیاز داریم. ما به دروازه بان با تجربه نیاز داشتیم تا با مدافعان صحبت کند. دروازه بان می تواند به دفاع خیلی کمک کند و الهلال تیم بزرگی بود.


سرمربی استقلال در مورد دلیل نیمکت نشینی حسینی می گوید: رحمتی هر روز در تمرینات برای جایگاه خود جنگید. وقتی شرایطی برای تغییر دروازه بان نبود، چرا باید این کار را انجام دهیم؟ رحمتی در بازی با العین رکورد بسیار خوبی در آسیا داشت اما او را تغییر دادیم. حسینی برابر العین بازی کرد و مشخص بود که دروازه بانی را لازم داشتیم که خیلی سریع و سرعتی به پاس های بلند حریف واکنش نشان بدهد. برای هر بازی ما فکر می کنیم تا چه کاری انجام بدهیم. دوباره می گویم؛ ما یک خانواده هستیم و من در قبال باشگاه مسئولیت دارم و باید بچه های این خانواده را نگاه کنم تا کاری انجام دهیم که بهترین کار برای باشگاه باشد؛ بهترین کار برای 30 میلیون هوادار. ما هوادارانی داریم که 8 ساعت فاصله را طی می کنند تا بازی را ببینند و این فشار برای همه وجود دارد که آیا می توانند برای استقلال بازی کنند؟ از حضور در اینجا و کاری که سال گذشته انجام دادیم، خوشحال هستم. هر کس در تیم و خانواده ما و یا خارج از این خانواده بخواهد مشکلی درست کند، من آدم مهربانی هستم ولی خیلی محکم برخورد می کنم.


شفر در پایان یک بار دیگر تاکید کرد که هرکسی که از حضور در استقلال خوشحال نیست می تواند برود: شاید یک شخص و بازیکن و یک عضو کادرفنی از حضور در اینجا خوشحال نباشد، می تواند یک میلیون دلار به ما بدهد و برود. هر دو دروازه بان ما این کیفیت را دارند که در اروپا فوتبال بازی کنند. یک مشورت به شما می دهم. وقتی من یک بازی را می بینم و متوجه می شوم که یک مهاجم خوب در زمین حضور دارد. با خبرنگاران آن شهر تماس می گیرم و درباره شخصیت او می پرسم و آنها به من می گویند که مطالب زیادی از او علیه تیم کنونی او حضور دارد من یک دروازه بان جوان در آلمان داشتم و احساس کردم او می تواند دروازه بان ما باشد و به او گفتم شانس بزرگی داری و باید سخت کاری کنی. او یک مشکلاتی داشت اما دروازه بان خوبی بود و او اولیور کان نام داشت و بهترین در دنیا شد. مهمت شول نیز یک هافبک جوان بود که همینطور بود. اولین اهمیتی که داریم، استقلال است. اگر کسی بخواهد در این باشگاه باشد، باید به آن افتخار کند. این راجع به یک بازیکن نیست و راجع به همه بازیکانن است. وقتی شما عملکرد رونالدو را در تمامی مسابقات می بیند، می توانید شخصیت او را نیز ببینید.

نظر شما