شناسهٔ خبر: 27569474 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هیات رییسه شورای روابط عمومی های آذربایجان غربی انتخاب شد

ایرنا- ارومیه- ششمین دوره انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی برگزار و اعضای جدید این هیات با حضور مدیران روابط عمومی ادارات استانی انتخاب و معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این انتخابات، علی افشانی با 38 رای، ناصر ناصری قامت با 36 رای، محمد دیبایی با 33 رای، روحینا مجیدی با 32 رای، اکبر ابوالفتحی با 30 رای، سجاد خوبدل با 30 رای و ناصر مقدسی با 24 رای به عنوان اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی انتخاب شدند.
علی عزت الله زاده با 20 رای و اصغر حسامی با 18 رای نیز عضویت علی البدل این هیات را به دست آوردند.
امیر مهرکیا با 34 رای به عنوان بازرس، مهدی علیزاده با 16 رای بازرس علی البدل و محمد صبوری نیز با 37 رای به عنوان خزانه دار انتخاب و معرفی شدند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی در این جلسه با بیان اینکه جایگاه شورای روابط عمومی در کشور بهبود یافته است، گفت: در آغاز شروع به کار این شورا، نواقص زیادی وجود داشت اما با همراهی و همکاری اعضا، ساختار خوبی شکل گرفت.
حسام شیرازه محبت افزود: مخالفان و معاندان نظام به شدت در حال پمپاژ فضای ناامیدی در جامعه هستند و نقش روابط عمومی ها برای مقابله به این هجمه بسیار مهم است.
وی اضافه کرد: با اقداماتی که کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده اند، اخبار امیدوارکننده کم نیست و باید در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موفقیت های کشور برای مردم بیش از پیش بیان شود.
وی تاکید کرد: افتخار به گذشته و امید به آینده باید سرلوحه امور و اخبار روابط عمومی ها قرار گیرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: امسال در هفته دولت، افتتاح پروژهای مختلف باید یک پیوست فرهنگی و رسانه ای نیز داشته باشد تا روند کار کامل به اطلاع مردم برسد.
وی در ادامه با اشاره به تدوین سند راهبردی روابط عمومی که در آذربایجان غربی انجام شد، اظهار کرد: این سند، به عنوان یک نمونه برجسته و بی نظیر در سطح کشور انتخاب شده و در راستای تدوین آن، تیم علمی کارکشته ای حضور دارد که با توجه به این پیشینه باید در دوره جدید به فکر اجرایی شدن آن باشیم.
به گزارش ایرنا، شورای هماهنگی روابط عمومی آذربایجان غربی یکی از شوراهای فعال در کشور به شمار می رود.
7125/2093

نظر شما