شناسهٔ خبر: 27568245 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آمار فوق العاده گریزمان در گل‌های اتلتیکو

مهاجم اتلتیکومادرید در اغلب گل‌های تیمش در سال ۲۰۱۸ تاثیر مستقیم داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، مدت‌هاست که آنتوان گریزمان فراتر از یک بازیکن برای اتلتیکو مادرید عمل می‌کند. مهاجم فرانسوی به یک بازیکن کلیدی برای دیگو پابلو سیمئونه تبدیل شده است. او در سال ۲۰۱۸ روی ۳۱ گل در ۳۱ بازی تاثیر مستقیم داشته است. آخرین آن به دیدار دیشب (دوشنبه) برمی‌گردد که به آنخل کورئا پاس گل داد و بازیکن آرژانتینی توانست بازی را برابر والنسیا یک بر صفر به نفع اتلتیکو کند.

گریزمان یک سال رویایی را در حال سپری کردن است. او فصل ۱۸-۲۰۱۷ را کمی غیر معمول شروع کرد و تا ژانویه تنها پنج گل به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل داد. در این زمان مهاجم شماره هفت روخی بلانکو دو بازی را به خاطر اخراج برابر خیرونا از دست داد. با این حال در لالیگای سال ۲۰۱۸ دوباره به دوران اوج خود بازگشت و توانست ۱۴ گل به ثمر برساند و ۶ پاس گل در ۱۸ بازی بدهد. حذف اتلتیکو از لیگ قهرمانان اروپا به نفع گریزمان تمام شد. او در مرحله گروهی این بازی‌ها دو گل و دو پاس گل داد اما در لیگ اروپا توانست ۶ گل به ثمر برساند و چهار پاس گل دهد.  دو گل در فینال برابر مارسی به ثمر رساند تا بهترین بازیکن زمین شود.

لیگ اروپا دومین قهرمانی این بازیکن با اتلتیکو بود. پیش از این قهرمانی را در سوپرجام ۲۰۱۴ تجربه کرده بود. پیروزی برابر لیون نقش مهمی در ماندن او در تیم مادریدی داشت. مهاجم فرانسوی در تابستان به همراه کشورش قهرمان جهان شد و توانست در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ چهار گل به ثمر برساند. او سپس با اتلتیکو فاتح سوپر جام اروپا نیز شد.

انتهای پیام 

نظر شما