شناسهٔ خبر: 27567670 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

بازی های آسیایی 2018

گرایی به فینال نرسید/ مردانی به برنز نزدیک شد

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز در اوزان 60 و 67 کیلوگرم آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفته‌اند که محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم با شکست مقابل نفر سوم جهان و المپیک از حضور در فینال بازماند.

 

در وزن 67 کیلوگرم  که 16 نفر شرکت کرده‌اند محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه 11 بر 2 حسن عبدالکریم از سوریه را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف المورات تسمرادوف، دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان رفت و در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه 8 بر 5 از حریف عقب بود، موفق شد با ضربه فنی به پیروزی برسد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آلمات کبیسپایف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان شد و شانس حضور در فینلا و کسب مدال طلا را از دست داد.

 

وی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز روی تشک خواهد رفت.

 

در وزن 60 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور اول به مصاف کیم سئونگ هاک، دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی رفت که با پیروزی 7 بر 3 راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شینوبو اوتا، دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن شد که با توجه به حضور حریفش در فینال نماینده کشورمان به شانس مجدد رفت.

 

مهرداد مردانی در وزن 60 کیلوگرم، در شانس مجدد حسن از اندونزی را مغلوب کرد و برای برنز با یک ازبک رقابت می‌کند.

 

نظر شما