شناسهٔ خبر: 27567518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ناتوی فرهنگی در کمین هویت دینی و ملی

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه جهان اسلام امروز درگیر فتنه‌ای است که منشاء آن جریان‌های تکفیری است، گفت: ناتوی فرهنگی در کمین هویت دینی، ملی و منطقه‌ای است.

صاحب‌خبر -

ناتوی فرهنگی در کمین هویت دینی، ملی و منطقه‌ای است

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ناتوی فرهنگی در کمین هویت دینی، ملی و منطقه‌ای است.
وی با اشاره به اینکه جبهه ناتوی فرهنگی هم مانند دیگر جبهه‌های طراحی شده از سوی دشمنان ملت ایران و امت اسلام دارای اهداف خاص خویش است، افزود: حوزه اصلی فعالیت دشمنان در جبهه فرهنگی، شکستن ساختارهایی است که ادیان و مذاهب اصیل بدنبال تثبیت آن هستند.
حجت‌الاسلام کاوه بیان کرد: ناتوی فرهنگی در کمین هویت دینی، ملی و منطقه‌ای است. جبهه ناتوی فرهنگی هم مانند دیگر جبهه‌های طراحی شده از سوی دشمنان ملت ایران و امت اسلام دارای اهداف خاص خویش است که حوزه اصلی فعالیت دشمنان در جبهه فرهنگی، شکستن ساختارهایی است که ادیان و مذاهب اصیل بدنبال تثبیت آن هستند.
وی عنوان کرد: جهان اسلام امروزدرگیر فتنه ای است که منشاء آن جریان های تکفیری است و درامتداد این فتنه؛ همه روزه شاهد ریخته شدن خون مسلمانان بی‌گناه به دست جنایت‌کاران جریان‌های تندرو تکفیری هستیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: این جریان، نه با شیعه سر سازش دارد و نه اهل سنت را برمی‌تابد. این جریان وابسته به غرب با قرائتی خودساخته از آموزه های اسلامی سعی در تخریب هر چه بیشتر اسلام در نگاه جهانیان دارد و برای رسیدن به این هدف از هیچ جنایتی واهمه ندارد.
وی یادآور شد: در چنین شرایطی، در واکنش به افکار مخرب وغیر اسلامی این جریان باید برای شناساندن عقاید آرا و کارنامه عملی جریان‌های تکفیری و ارائه راهکارهای مقابله با آن حرکتی علمی و معرفتی را آغاز کرد و به پوچی و بیهودگی این راه اشاره کرد که باید همه دستگاه‌های فرهنگی نسبت به این نحله‌های انحرافی که دسیسه دشمنان اسلام و انقلاب هستند؛ هوشیار و برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند.
انتهای پیام

نظر شما