شناسهٔ خبر: 27565666 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اجرای ۲۸ برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از اجرای ۲۸ برنامه استانی توسط بنیاد بین‌المللی غدیر در فاصله عید قربان تا غدیر خبر داد و گفت: در این دهه مسابقه نامه 53 حضرت امیرالمؤمنین(ع) در سطح استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

اجرای ۲۸ برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان‌ امروز سه‌شنبه، ۳۰ مردادماه در جمع خبرنگاران با تأکید بر هماهنگی برنامه‌های دهه امامت و ولایت توسط دستگاه‌های عضو بنیاد بین‌المللی غدیر استان لرستان، اظهار کرد: 28 برنامه استانی در دهه امامت و ولایت در لرستان اجرا می‌شود.
وی برگزاری چهار شب جشن غدیر با همکاری دستگاه‌های عضو بنیاد غدیر در منطقه گلدشت را از جمله برنامه‌های بنیاد غدیر استان در فاصله عید قربان تا غدیر دانست و افزود: مسابقه نامه 53 حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیز در این ایام به همکاری بنیاد غدیر برگزار می‌شود.
زینی‌وندمقدم برگزاری مسابقه جام والیبال خیابانی در مناطق حاشیه‌ای شهر خرم‌آباد را از دیگر برنامه‌های ستاد بین‌المللی غدیر استان برشمرد و گفت: تبیین و ترویج فرهنگ و جایگاه عید غدیر از اهداف شاخص برگزاری برنامه‌های ستاد غدیر استان در فاصله عید قربان تا غدیر است.

انتهای پیام

نظر شما