شناسهٔ خبر: 27565561 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاراگلايدر اميدوار به کسب نخستين مدال تاريخ ايران

مسابقات پاراگلایدر از صبح امروز دومین روز خود را آغازکرد که طی آن " حسین عباسقلی زاده " با کسب امتیازات مناسب در جمع 3نفر برتر قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

پاراگلايدر اميدوار به کسب نخستين مدال تاريخ ايرانبه گزارش خبرگزاري صداوسيما، "محمد رازقی" سرمربی تیم ملی پاراگلایدر کشورمان با اعلام این خبر گفت:تاکنون 4 راند از مجموع 10راند مسابقات پاراگلایدر در رشته "فرود دقت" بخش انفرادی برگزار شده که خوشبختانه " حسین عباسقلی زاده " امتیازات خوبی را جمع آوری کرده و با این احتساب در جمع 3 نفر برتر این رقابتها قرار دارد.
وی افزود: "سید علیرضا عمیدی نمین" و محمود شیرازی نیا دیگر نمایندگان کشورمان هم بعد از عباسقلی زاده باید تلاش خود را بکار بگیرند تا در 6 راند باقی مانده امتیازات خود را ارتقا دهند.
سرمربی تیم ملی پاراگلایدر در خصوص شانس مدال آوری خلبانان کشورمان اظهار داشت:البته هنوز بیش از نیمی از راندهای این رقابت تنگاتنگ و فشرده باقی مانده و پیش بینی برای کسب مدال بسیار سخت است ولی با امتیازات حاصل شده، عباسقلی زاده شرایط مناسبی دارد و او اگر بتواند رکوردهای خود را اردامه دهد شانس کسب مدال دور از دسترس نیست و البته عمیدی و شیرازی نیا هم می توانند با تلاش بیشتر خود را در به جمع برترین ها برسانند.
گفتنی است نتیجه و امتیاز مسابقات پاراگلایدر با فاصله ورزشکار هنگام فرود از محلی که برای فرود مشخص شده محاسبه می گردد که هر چه این فاصله کمتر باشد ورزشکار نتیجه بهتری گرفته و امتیاز صفر یا همان فرود در نقطه مشخص شده بهترین نتیجه می باشد.
رقابتهای انفرادی بخش فرود دقت در 10 راند و مسابقات تیمی هم در 6 راند و طی 4 روز برگزار می شود و در مجموع راندهای مذکور نتایج و امتیازت نهایی محاسبه می گردد و در نهایت مدال آوران این رقابتها معرفی خواهند شد.
این رقابتها تا روز پنج شنبه جاری ادامه خواهد داشت.

نظر شما