شناسهٔ خبر: 27565353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهردار خبر داد:

نخستین جشنواره عسل و لبنیات محلی در نراق برگزار می شود

شهردار نراق گفت: نخستین جشنواره عسل و لبنیات محلی نراق از 31 مرداد تا دوم شهریور در شهر نراق برگزار خواهد شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از راک، مهدی اسماعیلی گفت: همزمان با جشن عید سعید قربان و با همکاری شورای اسلامی و شهرداری نراق و همچنین به همت زنبورداران و تولیدکنندگان لبنیات نراق این جشنواره با هدف شناساندن طعم عسل نراق و ثبت برند این کالا، در کاروانسرای حاج مهدی نراقی برگزار خواهد شد .

شهردار نراق درادامه افزود: عسل تولیدی در نراق را می توان به جرأت یکی از مرغوبترین عسل های تولید کشور دانست. 70 درصد از اعضای شرکت تعاونی زنبورداران شهرستان دلیجان را زنبورداران نراقی تشکیل می دهند لذا به منظور شناساندن طعم عسل واقعی و مرغوب و ثبت برند عسل نراق اقدام به برگزاری نخستین جشنواره عسل و لبنیات محلی نراق را کرده ایم. 

وی در خصوص برنامه های این جشنواره گفت: در این جشنواره 8 غرفه به پیشکسوتان زنبوردار و تولیدکنندگان لبنیات اختصاص دارد که به صورت مستقیم اقدام به عرضه مستقیم عسل و محصولات لبنی با تخفیف 20 تا 50 درصدی به بازدیدکنندگان می کنند. همچنین غرفه های پخت نان و سوغات محلی نیز در کنار غرفه های دیگر پیش بینی شده و همچنین اجرای فرآیند عسل گیری بصورت زنده از برنامه های این جشنواره است .

اسماعیلی در خصوص ساعات بازدید نخستین جشنواره عسل و لبنیات محلی نراق بیان کرد: ساعات بازدید نمایشگاه در ایام برگزاری از ساعت 9 الی 12 و 17 الی 21 خواهد بود. 

 

نظر شما