شناسهٔ خبر: 27564959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف انبار‌های بزرگ برنج و قطعات خودرو احتکاری در کرمانشاه

خبرگزاری صداوسیما

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف بیش از ۲ هزار تن برنج و قطعات خودرو احتکاری در شهر کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، داریوش جودکی با بیان اینکه عده‌ای از افراد فرصت طلب با انبار کردن اقلام پرمصرف کشف انبار‌های بزرگ برنج و قطعات خودرو احتکاری در کرمانشاهمردم باعث افزایش قیمت‌ها می‌شوند، گفت: در همین رابطه بازرسان این اداره موفق به کشف چند انبار بزرگ برنج احتکاری شدند.
وی با اشاره به اینکه از این انبار‌ها بیش از ۲ هزار تن برنج کشف و ضبط شده است، افزود: برنج‌های کشف شده به قیمت مصوب دولت به بازار مصرف عرضه می‌شود.
وی همچنین از کشف یک انبار قطعات خودرو در شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: ارزش قطعات کشف شده یک میلیارد تومان برآورد شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی – ارزی سریعا گزارش تخلف را به سامانه پیامکی رایگان ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ ارسال و یا با تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا بدون فوت وقت نسبت به بررسی گزارش واعمال قانون و همچنین اعلام نتیجه به شماره ارسالی اقدام شود.
در چند هفته اخیر این برای چندمین بار است که انبار‌های احتکار کالا در شهر کرمانشاه کشف و پلمپ می‌شوند.
 
 
 
کشف انبار‌های بزرگ برنج و قطعات خودرو احتکاری در کرمانشاه کشف انبار‌های بزرگ برنج و قطعات خودرو احتکاری در کرمانشاه کشف انبار‌های بزرگ برنج و قطعات خودرو احتکاری در کرمانشاه کشف انبار‌های بزرگ برنج و قطعات خودرو احتکاری در کرمانشاه کشف انبار‌های بزرگ برنج و قطعات خودرو احتکاری در کرمانشاه کشف انبار‌های بزرگ برنج و قطعات خودرو احتکاری در کرمانشاه

نظر شما