شناسهٔ خبر: 27564877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان:

اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت رشته‌های خاص آزمون سراسری در گلستان/ ۱۲۸۴ نفر برای مصاحبه انتخاب شده اند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های خاص آزمون سراسری ۹۷ برای دانشگاه فرهنگیان استان و شهید رجایی تهران اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، کمال الدین نظرنژاد، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، امروز(۳۰ مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: با اعلام تعداد دو برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، از استان گلستان یک هزار و ۲۸۴ نفر برای مصاحبه انتخاب شده اند.

 

وی افزود: بر اساس جدول زمانبندی، این افراد باید از روز پنجشنبه (۱ شهریور) جهت آزمایشات پزشکی به درمانگاه فرهنگیان گرگان مراجعه کنند.

 

نظرنژاد تصریح کرد: مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان از روز شنبه (۳ شهریور) بر اساس حروف الفبا آغاز می شود و تا (۱۰ شهریور) ادامه دارد.

 

وی، داشتن حداکثر سن ۲۲ سال تمام، دارابودن داشتن حداقل معدل ۱۵ دیپلم و کسب نمره علمی ۶۵۰۰ را از شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان استان برشمرد.

 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه سال گذشته 475 نفر در دانشگاه فرهنگیان استان پذیرش داشتیم، اظهارداشت: امسال 660 نفر شامل؛ 264 خانم و 396 آقا پذیرش می شوند که 642 نفر در دانشگاه فرهنگیان و 18 نفر در دانشگاه شهید رجایی تحصیل خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: از 660 نفر از پذیرفته شدگان استان، 385 نفر در رشته ابتدایی و 280 نفر در سایر رشته ها همچون؛ متوسطه اول، دوم و سوم، مشاوره و کودکان استثنایی تحصیل خواهند کرد.

 

نظرنژاد با اشاره به پذیرفته شدگان استخدامی معلمان در ماده 28 نیز گفت: نتایج پذیرفته شدگان ماده 28 مهرماه اعلام می شوند و بعد از اعلام، پذیرفته شدگان به مدت یکسال در دانشگاه فرهنگیان آموزش خواهند دید و بعد مشغول به کار می شوند.

 

 

نظر شما