شناسهٔ خبر: 27563638 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ادعای به حاشیه بردن سوال از رئیس جمهور از سوی لیست امید، انصاف نیست/مخالف استیضاح کرباسیان هستم

صاحب‌خبر -

نایب رئیس مجلس گفت: بنده مخالف استیضاح وزیر اقتصاد هستم و ممکن است روز استیضاح به نفع وی صحبت کنم.

ادعای به حاشیه بردن سوال از رئیس جمهور از سوی لبست امید، انصاف نیست/مخالف استیضاح کرباسیان هستممسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اظهارنظر برخی از اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مبنی بر اینکه اعلام وصول استیضاح کرباسیان در این بازه زمانی هدف لیست امید برای به حاشیه بردن سوال از رئیس جمهور است، اظهار کرد: اگر انصاف داشته باشند، چنین حرفی را نمی‌زنند.

وی ادامه داد: چطور زمانی که این افراد بر استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصرار می‌کردند، چنین مباحثی مطرح نمی‌شد؟

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر هدف نمایندگان سوال از وزرا برای عملکرد‌شان است چه فرقی می‌کند که در چه زمانی در صحن علنی مطرح شود، تصریح کرد: از نظر قانونی و طبق آیین‌نامه مجلس ما نمی‌توانستیم این استیضاح را بیش از این نگه داریم و باید اعلام وصول می‌شد.

پزشکیان با تاکید بر اینکه بنده مخالف استیضاح کرباسیان هستم، اظهار کرد: ممکن است بنده در روز استیضاح وزیر اقتصاد به نفع وی صحبت کنم، نه به دلیل آنکه وضعیت اقتصادی کشور درست است و ما مشکلی در این زمینه نداریم، بلکه برای آنکه باید واقعیت‌ها را در نظر بگیریم و نباید اشتباهات را به گردن یکدیگر بیندازیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: ما مشکلاتی داریم اما معتقدم که راه حل مشکلات، حذف یکدیگر نیست.

انتهای پیام/

نظر شما