شناسهٔ خبر: 27562037 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گرایی با پیروزی آغاز کرد /مدال آور جهان و المپیک حریف بعدی فرنگی کار کشورمان هادی طلایی شد/هت تریک آزادکاران مشخص شدن زمان بازگشت آزادکاران به ایران پس از کسب 3 مدال طلا و یک برنز

محمدرضا گرایی در دور نخست رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های اوزان 60 و 67 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 از صبح امروز (سه شنبه) در جاکارتا آغاز شد که در وزن 67 کیلو گرم محمدرضا گرایی در دور اول مقابل حسن عبدالکریم از سوریه به برتری 11 بر 2 رسید.وی در دور دوم به مصاف تسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان می رود. آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان و شیمویامادا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن در گروه گرایی حضور دارند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

تا دقایقی دیگر در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور اول به مصاف کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده حسن از اندونزی و شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن کشتی خواهد گرفت.

رقابت های اوزان 77، 87، 97 و 130 کیلو گرم کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا فردا(چهارشنبه) برگزار می شود که به ترتیب محمد علی گرایی،حسین نوری،علی اکبرحیدری و بهنام مهدیزاده به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

هادی طلایی شد/هت تریک آزادکاران

مشخص شدن زمان بازگشت آزادکاران به ایران پس از کسب 3 مدال طلا و یک برنز

انتهای پیام/

گرایی به دور بعد رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی رسید

نظر شما