شناسهٔ خبر: 27562009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تشکیل شش کمیته در کارگروه قرآن، عترت و نماز شهرداری ساری/ ایکنا تجلیل شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در چهارمین نشست کارگروه قرآن، عترت و نماز شهرداری ساری شش کمیته با عنوان حفاظ، قرا، پژوهش، اجرایی، رسانه و تواشیح تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

 تشکیل شش کمیته در کارگروه قرآن، عترت و نماز شهرداری ساری/ تجلیل از ایکنا

به گزارش ایکنا از مازندران، چهارمین نشست کارگروه کمیته قرآن، عترت و نماز شهرداری ساری عصر روز گذشته، 29 مردادماه با حضور اعضای این کارگروه در مسجد امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) بوستان ولایت برگزار شد.

در این نشست اعضا با تشکیل شش کمیته با عنوان حفاظ، قراء، پژوهش، اجرایی، رسانه و اطلاع‌رسانی و تواشیح درباره نحوه فعالیت این کمیته‌ها به تبادل نظر پرداختند.

بر اساس این گزارش دبیری کارگروه قرآن، عترت و نماز شهرداری ساری را سیدمحمدتقی نبوی، از کارشناسان فرهنگی شهرداری ساری برعهده دارد و امیدواریم این کارگروه با اجرای برنامه‌های مصوب در طول سال بتواند گام خوبی را در ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی بردارد.

به گزارش ایکنا در این نشست جمع حاضر با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این شهرستان در حوزه قرائت، حفظ، تواشیح و ترتیل‌خوانی، تأکید کردند: وجود مسجد بزرگ علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در بوستان ولایت و امکانات مناسب در این آن مکان، بستر بسیار مناسبی را برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی ـ قرآنی فراهم کرده است.

همچنین در این نشست از علی پاداشی سردبیر ایکنا مازندران به مناسبت روز خبرنگار با اهدای لوح تقدیر شد. 

انتهای پیام

تشکیل شش کمیته در کارگروه قرآن، عترت و نماز شهرداری ساری/ تجلیل از ایکنا

نظر شما