شناسهٔ خبر: 27561055 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تارتار: استقلالی‌ها باید بپذیرند که پارس جنوبی لیاقت پیروزی را داشت؛ سیف اللهی را با محمدی مهر مقایسه نکردم

مهدی عالیشاه

سرمربی پارس جنوبی می گوید خیلی از تیم ها نتوانستند در جم هتل بگیرند و استقلال اولین تیم نبود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال در هفته چهارم لیگ برتر و حواشی پیرامون این بازی اظهار داشت استقلالی ها بهتر بود از میزبانی تشکر می کردند و باید بپذیرند که شکست خورده اند.

مهدی تارتار در خصوص شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم تا هفته چهارم لیگ برتر اظهارداشت:

بازیکنان ما پس از پیروزی مقابل استقلال در حال حاضر روحیه خوبی دارند و اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده‌اند. در هر حال پیروزی مقابل استقلال کار هر تیمی نیست و ما کار بزرگی کردیم. در حال حاضر این پیروزی را فراموش کردیم و تمام تمرکزمان روی بازی با سایپا است.

به نقل از میزان، وی در مورد اینکه استقلالی‌ها اعتراضاتی نسبت به میزبانی باشگاه پارس جنوبی داشتند، گفت:

من سعی میکنم خیلی به این قضیه ورود نکنم، چون سرمربی هستم و این مسائل به بخش‌های مدیریتی مربوط می‌شود، اما فقط به یک نکته اشاره میکنم. سال گذشته استقلال در ۱۰۰ متری ورزشگاه مستقر شد و با اینکه مسیر کمی تا ورزشگاه داشتند در نهایت آن بازی را ۲ بر صفر به ما واگذار کردند. متاسفانه امسال شرایط به گونه‌ای رقم نخورد که استقلالی‌ها بتوانند در جم ساکن شوند و مجبور شدند به عسلویه بروند. به نظرم نباید حرف و حدیثی در خصوص میزبانی پیش بیاید باید منطقی به موضوع نگاه کنیم و برای تیم مقابل احترام قائل شویم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی تصریح کرد:

به نظرم باید این قضیه را پذیرفت که تیم حریف اگر ما را شکست داده قطعا لیاقت پیروزی را داشته است. حتی باید بگویم که ما خودمان هم تا حالا پیش نیامده که در هتل و شب قبل از بازی در جم اردو بزنیم. بازیکنان و کادر فنی ما همیشه شب قبل از بازی در خانه‌های خود استراحت می‌کنند و ما در هتل مستقر نمی‌شویم.

وی ادامه داد:

ضمن احترامی که برای استقلالی‌ها قائلم باید بگویم که بهتر بود از میزبانی ما تعریف می‌کردند و نکات مثبت را می‌گفتند. مثل قلعه‌نویی که سال گذشته به اینجا آمد و با اینکه آنها هم در عسلویه مستقر شدند، اما در نهایت با همه کم و کاستی‌ها از میزبانی تشکر کردند. البته فقط قلعه‌نویی این کار را نکرده و خیلی‌های دیگر چنین شرایطی داشتند.

تارتار در ارتباط با اینکه در مصاحبه‌ای پس از بازی با استقلال اعلام کرده محمدی‌مهر ضعیف‌تر از سیف‌اللهی است یا نه خاطرنشان کرد:

من چنین چیزی را نگفتم. من فقط این را گفتم که سیف‌اللهی در بازی با استقلال بهتر از محمدی‌مهر عمل می‌کند. در غیر اینصورت اصلا این دو بازیکن هم‌پست نیستند که بخواهیم نظری درباره مقایسه آنها دهیم.

وی در مورد اینکه آیا شرایط پارس جنوبی امسال نسبت به سال گذشته بهتر بوده یا خیر تاکید کرد:

به هرحال هنوز هم مشکلات وجود دارند و یکی از تیم‌هایی که هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده تیم ما است. در حال حاضر در هفته پنجم هستیم و هنوز پولی دریافت نکردیم. امیدوارم مسئولین شرایط را درک کنند و به این موضوع رسیدگی کنند.

سرمربی تیم پارس جنوبی در خصوص اینکه این تیم مثل سال گذشته در حال حاضر در بالای جدول قرار دارد هم اظهارداشت:

با توجه به تغییراتی که ما نسبت به سال گذشته داشتیم به نظرم هیچکس نباید از ما انتظار بالایی داشته باشد. حدود نیمی از تیم سال گذشته ما جدا شده‌اند و هماهنگی بازیکنان جدیدبا قدیمی کمی زمان‌بر است. ما فقط سعی می‌کنیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم.

تارتار در ارتباط با جو ملتهب ورزشگاه‌های ایران در چند هفته اخیر خاطرنشان کرد:

 واقعا هواداران تیم پارس جنوبی از لحاظ فرهنگ و احترام بی‌نظیر هستند و می‌توانند الگوی خیلی‌ها باشند. در این چند سالی که در جم حضور دارم هیچگونه بی احترامی از این هواداران ندیدم و از این بابت خوشحالم. این روز‌ها متاسفانه نوجوانان و بچه‌ها با ترس به ورزشگاه می‌آیند چون جو خوبی در ورزشگاه‌ها حاکم نیست. به نظرم باید فرهنگسازی صورت بگیرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

نظر شما