شناسهٔ خبر: 27559557 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

ذوالقدر: نیرو‌های خودسر همیشه باعث وهن نظام هستند

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: نیرو‌های خودسر در بسیاری از تجمعات رسمی کشور به نحوی عمل می‌کنند که موجب تفرقه بین مسئولان و سوءاستفاده دشمنان نظام در عرصه‌های بین‌المللی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسنا: یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: نیرو‌های خودسر در بسیاری از تجمعات رسمی کشور به نحوی عمل می‌کنند که موجب تفرقه بین مسئولان و سوءاستفاده دشمنان نظام در عرصه‌های بین‌المللی می‌شوند.

سیده فاطمه ذوالقدر در واکنش به تجمع اخیر طلاب حوزه علمیه قم و برخی از پلاکارد‌ها و شعار‌های حاشیه ساز آن‌ها اظهار داشت: اگرچه ممکن است نیرو‌های خودسر مجوز برگزاری تجمع را در شهر‌های مختلف داشته باشند، اما مسئولان مجوز دهنده باید در طول برگزاری تجمعات این افراد بر محتوای تجمع و شعار‌های مطرح شده در آن نظارت کامل داشته باشند تا این گونه تجمعات موجب وهن نظام نشود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: نیرو‌های خودسر در بسیاری از تجمعات عمومی یا رسمی کشور مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس و یا سایر اماکن عمومی با سر دادن شعار‌های تند به مسئولان و دلسوزان کشور توهین کرده یا تهمت می‌زنند. رفتار این افراد درست زمانی سازماندهی می‌شود که کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام کارگزاران نظام در بخش‌های حکومتی و دولتی است.

وی یاد آور شد: مقام معظم رهبری به صراحت تاکید دارند باید از دولت حمایت شود. اما گویا این فرامین رهبری از سوی نیرو‌های خودسر برعکس فهم شده. به نحوی که رفتارشان موجب بر هم خوردن وحدت و همدلی مسئولان و کارگزاران نظام شده که متاسفانه بازتاب بسیار بدی بر ضد جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی دارد.

ذوالقدر با بیان اینکه از مسئولان مجوز دهنده به نیرو‌های خودسر می‌خواهیم تا در کنار برقراری امنیت این تجمعات با فرد یا افراد متخلف و خاطی که با شعار‌های مکتوب یا لفظی که بوی سازماندهی شدن آن‌ها به مشام می‌رسد برخورد جدی کنند، تصریح کرد: متاسفانه همواره شاهد بی توجهی این افراد و تعلل در برخورد با نیرو‌های خودسر توهین کننده به مسئولان یا دلسوزان نظام هستیم.

این عضو فراکسیون امید مجلس کوچکترین رفتار یا سخن نیرو‌های خودسر در شرایط بحرانی کشور را دارای آثار تفرقه افکنانه دانست که موجب سوء استفاده دشمنان نظام جمهوری اسلامی و اعمال تحریم‌ها و ایجاد مشکلات عدیده برای جمهوری اسلامی می‌شود.

نظر شما