شناسهٔ خبر: 27559437 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش خبر داد

اختصاص ماهیانه 100 ميليارد ريال به مدارس شبانه روزی از ابتدای مهر ماه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ماهیانه 100 ميليارد ريال به مدارس شبانه روزی از ابتدای سال تحصیلی جدید، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش، شناسایی و استفاده از سایر منابع بودجه‌ای کشور است که برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها گریزی ناگزیر است و باید بیش از پیش به این موضوع پرداخت و از ظرفیت‌های قانون بودجه به نحو احسن استفاده کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور حمایت از مدارس شبانه‌روزی با هماهنگی سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان بهزیستی به تفاهمی رسیده‌ایم که بر اساس آن از ابتدای سال تحصیلی جدید، ماهیانه ۱۰۰ میلیارد ریال به مدارس شبانه‌روزی اختصاص می‌یابد و البته به تناسب شرایط و نیازمندی‌های موجود در بین آنان به‌طور متوازن توزیع می‌شود.

الهیار افزود: آنچه مهم است توجه سایر دستگاه‌ها به دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت کشور است که خروجی آن موجبات ارتقای کیفیت نیروی انسانی کشور را فراهم می‌کند؛ همگان باید نظام تعلیم و تربیت را متعلق به خودشان بدانند و از هیچ کوششی برای رفع تنگناهای آن دریغ نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما