شناسهٔ خبر: 27558690 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یار کمکی دورتموند از لیگ چین می‌آید؟

آنتونی مودسته که قصد دارد با جدا شدن از لیگ چین به اروپا ملحق شود، با باشگاه ثروتمند تیانجین کوانجیان چین وارد دعوایی دامنه‌دار شده که این روزها به یکی از پر سر و صداترین خبرهای دنیای فوتبال تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"،  آنتونی مودسته که پیش از این در تیمهای کلن و هوفن‌هایم آلمان بازی می‌کرده بعد از مدتها درگیری با این باشگاه متمول چینی بر سر انتقال به اروپا حالا از فیفا خواسته در پرونده‌ی او مداخله کند. این خبر توسط آژانس فرانس پرس نقل شده که اعلام کرد فیفا درخواست مودسته را دریافت کرده است.


مودسته، فوتبالیست 30ساله‌ی فرانسوی قصد دارد سوپر لیگ چین و باشگاه متمول تیانجین کوانجیان را ترک کند و آنطور که سایت آلمانی اشپورت1 می‌گوید هدفش پیوستن به باشگاه بوروسیا دورتموند است. تیانجین کوانجیان تیمی است که در سالهای اخیر با خرید تعداد زیادی از ستاره‌های عمدتاً پا به سن گذاشته‌ی فوتبال دنیا قصد دارد در لیگ فوتبال این کشور آسیایی تغییراتی اساسی بوجود بیاورد. اشپورت1 می‌گوید علاوه بر دورتموند، باشگاه‌هایی از فرانسه، روسیه و عربستان سعودی هم خواهان جذب مودسته هستند.


مودسته بعد از درگیر شدن با باشگاه چینی در سه بازی اخیر این تیم به بازی گرفته نشده، سه بازی‌ای که با شکست تیانجین همراه بوده است. مودسته از این می‌ترسد که باشگاه چینی تا پایان فرصت نقل و انتقالات بوندس‌لیگا روز سی و یکم آگوست، به او اجازه‌ی پیوستن به لیگ آلمان را ندهد. او به همین دلیل دست به دامان فیفا شده تا با اعمال نفوذ روی باشگاه چینی، اجازه‌نامه‌ی او را بگیرد.


مودسته با اشپورت1 گفت:" پیوستن به دورتموند خیلی جذاب است. من به هیچ عنوان به بوندس‌لیگا نه نخواهم گفت. برگشتنم به بوندس‌لیگا خبر فوق‌العاده‌ای خواهد بود".

برچسب‌ها:

نظر شما