شناسهٔ خبر: 27556885 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

فرماندار قزوین: امکان لغو کنسرت بهنام بانی در قزوین وجود ندارد

فرماندار قزوین با اشاره به عدم درج مناسبت شهادت مسلم بن عقیل در تقویم رسمی گفت: کنسرت امشب با رعایت چارچوب‌ها برگزار می‌شود و امکان لغو آن وجود ندارد.

صاحب‌خبر -
صراط:

سید علی موسوی فرماندار قزوین  در خصوص برگزاری کنسرت بهنام بانی در شب شهادت مسلم بن عقیل(ع) اظهار کرد: زمانی که متوجه برگزاری کنسرت شدیم با مسئول برگزار کننده و اداره ارشاد ارتباط گرفتیم و عنوان کردیم که باتوجه به درخواست شهروندان، زمان برگزاری کنسرت تغییر نماید.

به گزارش شاخص وی با بیان اینکه بلیت این کنسرت پیش فروش شده بود افزود: بهنام بانی خواننده این کنسرت به علت اینکه وقت خالی برای روزهای دیگر نداشت با درخواست جابه جایی زمان برگزاری کنسرت مخالفت کرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: اسپانسر برگزاری کنسرت برای این برنامه حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

موسوی تصریح کرد: اداره ارشاد قزوین علت این برنامه‌ریزی را اینگونه بیان کرده است که این مناسبتی در تقویم رسمی قید نشده و اگر درج شده بود قطعا تصمیم درست‌تری گرفته می‌شد.

فرماندار قزوین ابراز کرد: باتوجه به دستورالعمل جدید هیئت دولت؛ مسوول تایید و برگزاری کنسرت‌ها وزارت ارشاد است و فرمانداری و نیروی انتظامی فقط موضوعات امنیتی و ترافیکی پیرامون محل برگزاری را کنترل خواهند کرد به طوری که انتظامات و هماهنگی داخل سالن نیز با مجریان برنامه و اداره ارشاد است.

موسوی با بیان اینکه حدود ۳ هزار بلیت برای اجرای کنسرت فروخته شده است، گفت: اگر بخواهیم این کنسرت را لغو کنیم علاوه بر وارد شدن خسارت هنگفت به مجری کنسرت، نمی‌توانیم پاسخگوی افرادی باشیم که بلیت خریداری کرده‌اند؛ لازم است این باید در چارچوب خاصی برگزار شود.

نظر شما