شناسهٔ خبر: 27555721 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی| نجاری: نعمتی با آمادگی و هدف بزرگی به جاکارتا آمده است

R1434/P1015135/S3,32,33/CT11

سرپرست تیم تیراندازی با کمان ایران گفت: زهرا نعمتی تلاش زیادی داشته و خیلی با انگیزه در بازی‌های آسیایی حاضر شده و هدفش کسب موفقیت است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، امید نجاری گفت: بچه‌های ما با اردوهایی که داشتند و مسابقاتی که در پنج ماه اخیر اعزام شدند، به آمادگی خیلی خوبی رسیدند و با آمادگی کامل در بازی‌های آسیایی 2018 حضور پیدا کردند. نمی‌شود در مسابقه چیزی را پیش‌بینی‌ کرد. اگر تیری به بیرون برود و به هدف نخورد کلا امتیاز عوض می‌شود.

او درباره پیش‌بینی‌اش از مسابقات عنوان کرد: با توجه به آمادگی بچه‌ها و انگیزه‌ و هدفی که برای کسب مدال دارند، پیش‌بینی ما این است که بهترین نتیجه را کسب کنند. زهرا نعمتی هم تلاش زیادی داشته است و خیلی با انگیزه در این مسابقات حاضر شده است و هدف‌شان کسب موفقیت است‌.

نجاری در خصوص حذف رقابت‌های انفرادی کامپوند در بازی‌های آسیایی که در دوره قبل مسابقات اسماعیل عبادی موفق به کسب مدال طلا شده بود، گفت: عبادی بیش از 33،34 مدال انفرادی دارد و جزو بهترین‌های کامپوند است اما متاسفانه امسال مسابقات انفرادی کامپوند حذف شد و بچه‌ها تنها در بخش تیمی و میکس تیمی رقابت می‌کنند. امیدوارم بتوانیم در این دو بخش بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما