شناسهٔ خبر: 27552138 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لالیگای اسپانیا؛

حساس ترین دیدار هفته نخست لالیگا برنده نداشت

تهران-ایرنا- جدال حساس تیم های والنسیا و اتلتیکومادرید دوشنبه شب درچارچوب رقابت های هفته نخست لالیگای اسپانیا با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شاگردان « گارسیا تورال» در تیم والنسیا که در ورزشگاه «مستایا» از شاگردان «دیگو سیمئونه» در تیم اتلتیکو مادرید پذیرایی می کردند تنها به کسب نتیجه تساوی یک بر یک مقابل این تیم سخت کوش بسنده کردند و یک امتیاز از این دیدار خانگی بدست آوردند.
ابتدا «آنخل کوره آ» مهاجم آرژانتینی تیم اتلتیکومادرید در دقیقه 26 برای این تیم گلزنی کرد و در ادامه » رود ریگو» مهاجم اسپانیایی تیم والنیسا در دقیقه 56 دروازه حریف را گشود و بازی را به تساوی کشاند.
بدین ترتیب حساس ترین دیدار هفته نخست رقابت های لالیگا برنده نداشت و دو تیم تنها به کسب یک امتیاز این دیدار بسنده کردند.
در این دیدار پربرخورد داور 5 بار به بازیکنان 2 تیم کارت زرد نشان داد که سهم بازیکنان والنسیا 2 و بازیکنان تیم میهمان نیز 3 کارت بود که با دریافت آن جریمه شدند.
شاگردان سیمئونه بامداد پنجشنبه گذشته در دیدار سوپر جام اروپا تیم پرمهره رئال مادرید را با نتیجه 4 بر2 شکست داده و پیش از شروع رقابت های لالیگا یک جام کسب کردند.
این در حالی است که بازیکنان تیم بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها در این هفته میزبان تیم آلاوز بودند و با 2 گل «لیونل مسی» و یک گل «کوتینیو» حریف نخست خود دراین رقابت ها را با نتیجه 3 برصفر شکست دادند.
همچنین تیم رئال ماردید نیز با نتیجه 2 برصفر برابر ختافه به پیروزی رسید برای تیم رئال دراین دیدار«دنی کارواخال» و « گرت بیل» گلزنی کردند.
هفته نخست این رقابت ها بامداد چهارشنبه با برگزاری دیدار بین تیم های بیلبائو و لگانس به پایان می رسد.
ورزشی **9144*شبس*1613

نظر شما