شناسهٔ خبر: 27550496 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیش بینی لی شارپ، وینگر سابق منچستریونایتد: مورینیو قبل از کریسمس از یونایتد می رود

مهدی جوانی

شکست به برایتون عواقب خوبی برای منچستریونایتد نداشته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- منچستریونایتد بعد از پیروزی در هفته اول لیگ برتر مقابل لسترسیتی، در دیدار دومش مقابل برایتون بازنده شد تا ژوزه مورینیو دوباره تحت فشار قرار گیرد.

لی شارپ، وینگر سابق شیاطین سرخ طی مصاحبه ای با Press Association Sport، پیش بینی خروج زودهنگام مورینیو از اولدترافورد را کرده است:

مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت یونایتد نیست. وقتی اول به چلسی آمد، کاریزماتیک و سرحال بود، ولی الان به نظر مستاصل و خسته شده است. طی هفته های گذشته، پیوسته در مورد عدم خرید گلایه کرده و احترامی برای بازیکنان فعلی اش نشان نداده است. 

فوتبالی که بازی می کنند، سرگرم کننده نیست و چیزی که بدی آنها را بیشتر نمایان می کند، جذابیت بازی رقبای اصلی شان، لیورپول و منچسترسیتی، است. نگرش منفی به فوتبال در حال رشدی که طرفداران یونایتد می خواهند، نمی خورد. فکر می کنم قبل از کریسمس از اینجا خواهد رفت.

شارپ فکر می کند آقای خاص نتوانسته اتفاقات مربوط به پل پوگبا را به خوبی مدیریت کند:

در مورد لوک شاو هم چنین اتفاقی رخ داد. هر دیدگاهی باید در باشگاه بماند و به رسانه ها درز نکند. به نظرم طرفداران فصل گذشته دومی را پذیرفتند، چون پشت سر منچسترسیتی قرار داشتند که ده ها رکورد را جابجا کرد، ولی اگر سوم یا چهارم شوند و همچنان فوتبالی کسل کننده ارائه کنند، آیا طرفداران و هیات مدیره همچنان تحمل خواهند کرد؟ مطمئن نیستم.

نظر شما