شناسهٔ خبر: 27550276 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اتلتیکومادرید حریف والنسیا نشد

اتلتیکومادرید در نخستین بازی‌اش در لالیگا برابر والنسیا مساوی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، اتلتیکومادرید دوشنبه شب در هفته نخست لالیگا در مستایا به مصاف والنسیا رفت که این بازی با تساوی یک بر یک پایان یافت.

نخستین موقعیت خطرناک توسط تیم میزبان ایجاد شد و ضربه رودریگو با اختلاف نزدیکی به بیرون رفت. لحظاتی بعد دیگو کاستا فرصت گلزنی داشت اما دروازه بان والنسیا ضربه مهاجم اتلتیکو را مهار کرد. روخی بلانکو نسبت به میزبان خود کمی برتری داشت و بیش از این تیم توپ و میانه میدان را در اختیار داشت. در نهایت شاگردان دیگو پابلو سیمئونه به گل نخست دست یافتند. آنتوان گریزمان با یک پاس زیبا آنخل کورئا را در موقعیت خوبی قرار داد و بازیکن آرژانتینی در دقیقه  ۲۵ بازی را یک بر صفر به نفع اتلتیکو کرد. 

در ادامه تیم مادریدی به دنبال بیشتر کردن اختلاف بود که این اتفاق رخ نداد. ضربات بازیکنان این تیم به گل تبدیل نشد. در مقابل والنسیا نیز نتوانست خطر ساز ظاهر شود تا نیمه اول را با شکست یک بر صفر به پایان برساند.

شرایط در نیمه دوم کاملا متفاوت بود. شاگردان مارسلینو به دنبال جبران نتیجه بودند و توپ و میانه میدان را در اختیار داشتند. در نهایت پس از ۱۰ دقیقه به هدف خود رسیدند و رودریگو بازی را به تساوی رساند. با این گل روحیه خفاش ها بیشتر شد و آن ها به دنبال به ثمر رساندن گل دوم نیز بودند.

ویتولو در دقیقه ۶۳ به جای لمار وارد زمین شد و لحظاتی بعد گابریل پائولیستا با ضربه سر خود تیرک دروازه اتلتیکو را لرزاند. در ادامه والنسیا دو تعویض انجام داد و مختار دیاخابی و کوین گامیرو به میدان رفتند. در دقیقه ۷۲ گریزمان نیز به بیرون رفت و ژلسون مارتینس جانشینش شد. شاگردان سیمئونه چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادند. در این دقایق باتشوای برای میزبان و توماس برای اتلتیکو به میدان رفتند.

در دقایق پایانی والنسیا بازی را در اختیار داشت و دنیل واس یک موقعیت خیلی خوب را از دست داد. در وقت های اضافه اتلتیکو حریفش را تحت فشار قرار داد اما به گل نرسید تا امتیاز ها تقسیم شود. 

انتهای پیام 

نظر شما