شناسهٔ خبر: 27548011 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

افتتاح پروژه احداث مجتمع گلخانه‌ای در بهبهان

صاحب‌خبر -
افتتاح پروژه احداث مجتمع گلخانه ای در بهبهان با حضور استاندار کلنگ احداث مجتمع گلخانه‌ای در شهرستان بهبهان به زمین زده شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، با حضور استاندار، مدیرعامل شعب بانک کشاورزی کشور، مدیرعامل بانک زمین و جمعی از مدیران و معاونین کلنگ احداث مجتمع گلخانه ای در منطقه لاسبید واقع در شهرستان بهبهان به زمین زده شد.
استاندار خوزستان در این آیین گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که بین استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، بانک زمین و بانک کشاورزی انعقاد شده است قرار است در چهار شهر استان شهرک‌های کشاورزی احداث شود که یکی از آنها در شهرستان بهبهان قرار دارد.
دکتر غلامرضا شریعتی افزود: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد احداث پایانه های صادراتی محصولات کشاورزی در کنار این شهرک ها باشیم که علاوه بر درآمدزایی باعث اشتغال زایی خواهد شد.
مرتضی شهیدزاده مدیرعامل شعب بانک های کشاورزی کشور هم گفت: شرکت خصوصی تجارت گسترش برنا آمادگی خود را برای ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در کنار این مجتمع گلخانه ای اعلام کرده است.
لازم به ذکر است؛ فاز اول مجتمع گلخانه ای لاسبید بهبهان حدود 180 هکتار مساحت دارد که 70 هکتار آن مربوط به ساخت گلخانه و مابقی مربوط به صنایع جانبی می باشد. با بهره برداری از این مجتمع گلخانه ای برای یک هزار نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

نظر شما