شناسهٔ خبر: 27547190 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

علم الهدی: خدمت به مستضعفان خدمت به انقلاب است

امام جمعه مشهد گفت: خدمت به مستضعفان به عنوان، ولی نعمتان نظام خدمت به انقلاب است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: آیت الله سید احمد علم الهدی بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح ۵ مسجد و ۲ بوستان در حاشیه مشهد اظهارکرد: باید بدانیم حرکت آبادی آفرین در هرمنطقه‌ای شروعش از کانون عبودیت و بندگی خدا بوده و مجموعه امکانات ما در این کشور چه در حکومت و مدیریت به برکت شهدای عزیز و مقاومت خانواده شهدا در پای این نظام و انقلاب است.

وی افزود: حرکت این انقلاب بوسیله حجت امام زمان (عج) صورت گرفت و طبیعی است مجموعه امکانات در یک تبار دینی و اسلامی باید در خدمت عبودیت و بندگی خدا باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حاشیه شهر مشهد که به همت شهردار به کانون شهر مبدل خواهد شد استحقاق همه گونه خدمات را دارد وباید به این مناطق توجه شود.

علم الهدی خاطرنشان کرد:قشر مستضعف و آسیب پذیر، ولی نعمتان انقلاب هستند و بخش ویژه شهدای ما هم به این قشر تعلق دارد و خدمت به این عزیزان خدمت به، ولی نعمتان انقلاب است.

وی گفت: ساخت مجموعه‌های دینی از جمله مساجد درمکان‌های تفر یحی نشان می‌دهد به موضوعات دینی در همه عرصه‌ها توجه شده است و این اقدامی قابل توجه است.

امام جمعه مشهد اظهارکرد:بنده به عنوان طلبه از زحمات شما متشکرم و امیدوارم مدیران شهری ما در این اقدامات که سبب توسعه عبودیت حق می‌شود موفق باشند.

نظر شما