شناسهٔ خبر: 27546898 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، در پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی نزدیک به یک هزار و 700 نفر از اعضای سازمان که واجد شرایط شرکت در پنجمین دوره انتخابات بودند شرکت نموده بودند.

این انتخابات از ساعت 9 صبح جمعه در محل سالن شماره یک سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با رقابت بین 49 نامزد برگزار و تا ساعت 16 عصر ادامه یافت که لازم به ذکر است 2 نفر از مجموع 61 نامزد تائید صلاحیت شده در دور اول و 10 نفر نیز در دور دوم انصراف دادند که دور اول این انتخابات اول تیرماه برگزار گردید که به دلیل نداشتن حد نصاب لازم به 22 تیر ماه موکول شد.

در این انتخابات هفت نفر با رای اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به مدت چهار سال انتخاب شدند و علاوه بر اعضای مذکور دو نفر به نمایندگی از طرف سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، یک نفر به نمایندگی از دانشگاه و یک نفر نیز از طرف اداره کل محیط زیست استان برای عضویت در هیات مدیره به عنوان اعضای انتصابی معرفی خواهند شد.

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تشکلی غیر دولتی است که از عمده اهداف آن می توان به ارتقای سطح دانش و اخلاق حرفه ای اعضا و تلاش جهت افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی با استفاده از توان علمی دانش آموختگان اشاره نمود.

برپایه این گزارش در استان آذربایجان شرقی 13هزار نفر دانش آموخته در 22 رشته بخش کشاورزی عضو این سازمان هستند .

گفتنی است نتایج شمارش آراء پنجمین دوره انتخابات شورای استانی آذربایجان شرقی به شرح زیر می باشد: 1- شهرام شفیعی 852 رای 2- منوچهر رحمانی آقا 470 رای 3- ایاز برنو 469 رای 4- نادر ابراهیمی خواجو 342 رای 5- رضا انوری 324 رای 6- فرامرز افشانی 322 رای 7- سحر باصر کوچه باغ 300 رای

نظر شما