شناسهٔ خبر: 27545770 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سنا | لینک خبر

امروز انجام شد؛

کارگزاری آرمون بورس با رویکرد جدید کار خود را آغاز کرد

در این مراسم که روز شنبه مورخ 27 مردادماه امسال برگزار شد، دفتر مرکزی کارگزاری در ساختمان هلدینگ مهرگان (واقع در ستارخان) با حضور مدیرعامل ساتا و بهره برداری از لوح یادبود افتتاح در تالار معاملات این شرکت، به طور رسمی افتتاح شد.

صاحب‌خبر -


صبح امروز شنبه 27 مرداد ماه طی مراسمی کارگزاری آرمون بورس وابسته به شرکت سرمایه گذاری ساتا کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، صبح امروز دفتر مرکزی کارگزاری آرمون بورس در ساختمان هلدینگ مهرگان (واقع در ستارخان) با حضور مدیرعامل ساتا کار خود را آغاز کرد.

شرکت سرمایه گذاری ساتا "شستان" 100درصد سهام یک شرکت کارگزاری را خریداری کرده بود و امروز طی مراسمی رسمی این کارگزاری با رویکردی جدید به بازار سرمایه پیوست.

سهامداران اصلی شرکت کارگزاری آرمون بورس، شامل شرکت ها «سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس»، «بیمه کوثر» و «سرمایه گذاری امیر» هستند.

بر اساس چشم انداز ترسیمی سهامداران جدید، قرار است این کارگزاری در آینده در میان 10 کارگزار برتر بازار سرمایه ایران قرار گیرد.  

یادآور می شود شرکت کارگزاری آرمون بورس (سهامی خاص) به­ عنوان نخستین شرکت کارگزاری 100درصد خصوصی در تاریخ 15 دی ماه 71 به­ دنبال تصویب هیات مدیره سازمان بورس اوراق بهادار مجوز فعالیت خود به شماره 10685 را اخذ کرد و در تاریخ هفتم بهمن 71 اولین معامله خود را انجام داد.

این کارگزاری دارای مجوزهای معاملات در "بورس اوراق بهادار"، "بورس کالا (کشاورزی و سیمان)"، "فرابورس"، "آنلاین (برخط)" و "مرکز تماس تلفنی" از ارکان بازار سرمایه است.

نظر شما