شناسهٔ خبر: 27544906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

تیم ارزیابی عملکرد جهاد کشاورزی استان تهران، عنوان تیم کاری موثر در جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

صاحب‌خبر -
تیم ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان تهران مفتخر به کسب عنوان تیم کاری موثر در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان تهران در سال 1396 شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران؛ در مراسم تجلیل از برترین دستگاه‌های اجرایی استان تهران با حضور هاشمی استاندار تهران، ترکی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ، منصوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و جمعی از مدیران و فرمانداران در جشنواره شهید رجایی سال 96 که در سالن همایش های استانداری برگزار شد.
حسین رضا یوسفوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، روشنی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، سرمدی رئیس گروه نوسازی و تحول اداری و فراهانی کارشناس ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان تیم کاری لوح تقدیری از سید حسین هاشمی استاندار تهران دریافت کردند. در ادامه این مراسم یوسفوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بیان کرد: این افتخاری که نصیب سازمان گردیده حاصل تلاش و همکاری مضاعف تمامی همکاران ستادی و شهرستانی می باشد که از تک تک همکاران بابت زحماتی که در سال 95 متحمل شده اند سپاس و قدردانی می گردد.

نظر شما