شناسهٔ خبر: 27544170 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

رييس سازمان برنامه و بودجه خبر داد؛

تشكيل كارگروهي ويژه براي حل مشكلات پيمانكاران

معاون رييس‌جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور بر تشكيل كارگروهي ويژه براي حل مشكلات پيمانكاران تاكيد كرد.

صاحب‌خبر -

يكصدو بيست و هشتمين جلسه نهاد تعامل با حضور دكتر نوبخت، رييس سازمان برنامه و بودجه كشور براي حمايت از پيمانكاران و تسريع در تكميل طرح‌هاي عمراني برگزار شد.

به گزارش‌ پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از  مركز ‌اطلاع‌رساني،‌ روابط‌عمومي و امور ‌بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، اين جلسه كه با همت امور نظام فني اجرايي، مشاورين و پيمانكاران سازمان برنامه و بودجه در محل سازمان تشكيل شد، دكتر حميد پورمحمدي، معاون امور اقتصادي و هماهنگي برنامه و بودجه، دكتر حميدرضا عدل، معاونت فني، امور زيربنايي و توليدي و جمعي از اعضاي شوراي هماهنگي تشكل‌هاي مهندسي، صنفي و حرفه‌اي كشور حضور داشتند.

دكتر نوبخت در اين جلسه‌ با اشاره به آثار منفي نوسانات بازار ارز، بر پيمانكاران پروژه‌هاي دولتي مقرر كرد در اسرع وقت كارگروهي متشكل از برخي از مسوولان سازمان برنامه و بودجه و تعدادي از اعضاي شوراي هماهنگي تشكل‌هاي مهندسي، صنفي و حرفه‌اي كشور براي بررسي آثار نوسانات نرخ ارز بر قراردادهاي پيمانكاري و روشهاي تامين مالي پروژه‌ها و برون‌رفت از وضعيت فعلي تشكيل شود.

وي از پيمانكاران به عنوان يكي از عوامل تعيين‌كننده و موثر در توسعه كشور ياد كرد و گفت: به اعتقاد من يار واقعي دولت براي خدمت به ملت شما عزيزان هستيد.

دكتر نوبخت با بيان اينكه سازمان برنامه و بودجه نسبت به همه اقشار و اصناف جامعه مسئوليت دارد و براي حمايت از آنها در وضعيت فعلي بسته‌هاي حمايتي تعريف شده افزود: نسبت به شركت‌هاي پيمانكاران نيز وظيفه خاصي داريم و بايد از آنها حمايت كنيم.

در ادامه اين جلسه دكتر پورمحمدي و دكتر عدل نيز گزارشي كوتاه از اقدامات سازمان برنامه و بودجه درخصوص رفع مشكلات پيمانكاران ارايه كردند.

در اين نشست پيمانكاران گزارشي درخصوص اوراق بدهي و اسناد خزانه اسلامي و اثرات افزايش نرخ ارز بر امور پيمانكاران ارايه كردند.

نظر شما