شناسهٔ خبر: 27544034 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفته دولت در کردستان با شنیدن درد دل مردم آغاز شد

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان در استقبال از هفته دولت سال 97 در ملاقات مردمی، پای صحبت جمعی از شهروندان نشست و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در آستانه آغاز هفته دولت در دیدار صمیمی خود با جمعی از شهروندان استان، به درخواست ها، پیشنهادها و شکایت های آنان گوش کرد و دستورهای لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را خطاب به مدیران دستگاه های استانی صادر کرد.
در این دیدار برخی از معاونان استاندار و مدیران کل استانداری کردستان نیز حضور داشتند و به منظور تسریع تحقق خواسته های مردمی دستورات استاندار را از دستگاه های اجرایی پیگیری می کردند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: در این دیدار خواسته های مردم در اسرع وقت از دستگاه های اجرایی در چهارچوب قوانین و بخشنامه ها رسیدگی می شود.
هیرش رضایی با بیان اینکه امروز حدود 50 نفر از اقشار مختلف مردم با استاندار دیدار داشتند اظهار داشت: ارائه درخواست ها و نیازهای مردم با بالاترین مقام اجرایی استان بدون واسطه باعث لمس خدمات دولت از سوی مردم و منجر به انجام تصمیم های بهتر، جامع تر و راهگشاتر در تصمیم گیری ها می شود.
وی افزود: ایجاد و تقویت حس همدردی و احساس مسئولیت بیشتر از سوی مسئولان و متولیان امر در بخش های مختلف برای رفع مشکلات مردم از دیگر اهداف و رویکردهای دولت در زمینه دیدارهای عمومی با مردم است.
رضایی با اشاره به اینکه امسال هفته دولت از روز جمعه دوم شهریور تا پنجشنبه هشتم شهریور گرامیداشته می شود گفت: ایام این هفته به ترتیب با شعارهای مختص همان روز نامگذاری شده که دولت تدبیر و امید و نشاط معنوی شعار روز جمعه اولین روز این هفته است.
او افزود: روز های دوم تا هفتم نیز با محوریت دولت تدبیر و امید با عنوان های «اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، شفافیت، کارآمدی و پاسخگویی ، نشاط اجتماعی و فرهنگی، توسعه و محرومیت دایی، امنیت، آرامش و اقتدار ملی، شهیدان رجایی و باهنر الگوهای جاودان ولایت پذیری و خدمت» است.
به گزارش ایرنا هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.
در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند.
دولت در کشور و به تبع آن در استان ها با توجه به وصیت نامه سیاسی ـ الهی امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، می کوشد در زمینه های گوناگون به موفقیت های بیشتر و مهم تری دست یابد و آینده بهتری برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران به وجود آورد.
طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 1395، جمعیت کردستان یک میلیون و 603 هزار و 11 نفر است که از این تعداد 70.8 درصد در مناطق شهری و 29.2 درصد هم در مناطق روستایی استان ساکن هستند.
3034/ 3020

نظر شما