شناسهٔ خبر: 27543623 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه اردبیل: قدرت علم حرف نخست را در دنیا می‌زند

R41374/P1377/S6,49/CT11

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دانش‌آموزان ذخایر آینده ملت ایران هستند و باید با قدرت علمی خود راه رسیدن به پیشرفت و توسعه را در جامعه میسر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در دیدار با فرماندهان پیشگام برادران و خواهران بسیج دانش آموزی استان اردبیل در حسینیه حوزه علمیه میرزا علی اکبر مرحوم اردبیلی اظهار داشت: دانش‌آموزان ذخایر آینده ملت ایران هستند و باید با قدرت علمی خود راه رسیدن به پیشرفت و توسعه را در جامعه میسر کنند.

وی با اشاره به این که دانش‌آموزان رسالت حساسی در دستیابی به پیشرفت کشور دارند بیان کرد: انتظار ما از اهل علم و قلم این است که با بصیرت و آگاهی برای خنثی‌سازی هجمه‌های دشمنان گام بردارند و سنگرهای محکم و مقاومی در برابر حمله‌های فرهنگی دشمنان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هر کشوری در حال حاضر نیازمند مجهز شدن به سلاح علم است تا بتواند از سایر کشورها پیشی بگیرد و به همین دلیل دانش‌آموزان ما نیز باید این مسئله را مورد توجه قرار داده و برای دستیابی به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا بتوانیم در تمامی حوزه‌ها تاثیرگذار باشیم.

عاملی بیان کرد: قدر نمایی دشمنان در گرو رشد علمی حاصل شده که ما با گسترش دو پایه علم و دانش به هیچ وجه به دشمن اجازه نخواهیم داد تا هر کاری می‌خواهد بکند بلکه با تجهیز سلاح خود توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم و تحریم‌های دشمن را به بن بست برسانیم.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان به عنوان افسران جنگ نرم باید با افزایش علم ودانش و بصیرت خود در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بیمه شوند و سرمایه‌گذاری‌های کلان دشمنان را با سعی و تلاش خود در عرصه‌های علمی و عملی نابود کنند و برای جامعه ما افتخارآفرین باشند.

انتهای پیام/ش

نظر شما