شناسهٔ خبر: 27542246 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هدفم حضور در یکی از بزرگترین تیم‌های اروپایی است؛

شریفی: با کمک مبعلی بهترین پاسور لیگ می‌شوم

هافبک هجده ساله استقلال خوزستان ضمن اشاره به هدف‌های شخصی خود، می گوید آبی های اهواز در لیگ به رتبه خوبی می رسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمد شریفی، هافبک هجده ساله تیم استقلال خوزستان در خصوص شرایط خود، تیم استقلال و هفته های ابتدایی لیگ برتر در گفت و گویی اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. بازی خوبی با صنعت نفت داشتیم و به نظرم خیلی سر تر از آنها بودیم. چند موقعیت خیلی خوب داشتیم که اگر دقت داشتیم و آنها را به گل تبدیل می کردیم، از بازی می توانستیم برنده خارج شویم.

 

او درباره تجربه حضورش در لیگ برتر در سن 18 سالگی گفت: این سومین سال حضور من در لیگ برتر است. در سن شانزده سالگی با آقای پورموسوی هم در لیگ و هم در آسیا بازی کردم و سال گذشته هم با آقای ویسی کار کردم. امسال هم این افتخار را دارم که با آقای داریوش یزدی کار کنم. تا کنون با چند مربی از جمله آقای دایی و .. هم کار کرده ام و باید بگویم تفکرات آقای یزدی واقعا عالی است.

 

هافبک جوان استقلال خوزستان درباره پیش بینی هایی که پیرامون ناکامی این تیم گفت: به نظرم در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. الان اگر تیمی همه بازی هایش را باخته باشد، باز هیچ نظری نمی شود درباره آن داد و شاید در آخر فصل همه چیز عوض شود. در خصوص تیم ما هم مطمئنا برای همه تیم ها زنگ خطر است مثل پرسپولیس که خودتان دیدید. ما تاکتیک تیمی خوبی داریم و با مجموعه ای جوان ها و باتجربه ها به زمین می رویم که همین موضوع به ما کمک می کند. شک نکنید می توانیم در پایان فصل بین هشت تیم بالای جدول باشیم.

 

شریفی در خصوص پست بازی و چگونگی بازی کردن کنار ایمان مبعلی گفت: در پست هایی مثل هافبک نفوذی، هافبک دفاعی و هافبک راست بازی کرده ام. تقریبا با آقا ایمان هم پست هستم و از فرصت بازی کردن کنار او استفاده می کنم تا نکات مختلفی را یاد بگیرم. باعث افتخارم است که کنار چنین بازیکنی حضور دارم. امیدوارم بتوانیم همه کنار هم به نتیجه گیری تیم کمک کنیم.

 

این هافبک هجده ساله درباره ترانسفر یونس دلفی و رویاهای خودش برای آینده خاطرنشان کرد: من با یونس چند سال همبازی بودم. در جام جهانی نوجوانان هم هر دو موفق شدیم 2 گل برای تیم ملی بزنیم. شرایط طوری شد که او ترانسفر می شود و از این بابت بسیار خوشحالم و امیدوارم دوست صمیمی ام پیشرفت کند. من هم هدف بزرگی دارم و می خواهم در یکی از تیم های بسیار بزرگ اروپایی بازی کنم که البته چیز بیشتری از هدفم نمی گویم و میخواهم روی آن تمرکز کنم.

 

شریفی درباره هدف این فصل خود افزود: دوست دارم مثل این هفته که پاس گل دادم، در بازی های آتی هم به سایر بازیکنان پاس گل بدهم چرا که پستم هافبک وسط است. هدف اصلی ام این است که بتوانم به تیم کمک کنم و بعد اینکه بهترین پاسور لیگ هجدهم بشوم.

 

او پیرامون پوشیدن لباس تیم ملی هم گفت: باید امسال عملکرد خوبی در استقلال داشته باشم و بتوانم نظر آقای کرانچار را جلب کنم تا در المپیک همراه تیم امید باشم. من یکی از بازی های تیم امید در جاکارتا را دیدم و امیدوارم بچه ها بتوانند قهرمانی این رقابت ها را به دست آورند.

 

هافبک استقلال خوزستان در خصوص بازی مقابل سپیدرود رشت هم اظهار داشت: امیدوارم چه من در ترکیب باشم چه نباشم، در این بازی به برتری برسیم و اولین پیروزی فصل را دشت کنیم. باید تلاش کنیم و تمام تمرکزمان را روی این دیدار بگذاریم.

نظر شما