شناسهٔ خبر: 27542166 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چند روش فوق العاده برای افزایش درآمد به صورت کوتاه مدت و بلند مدت

اگر دلتان می‌خواهد با افزایش درآمد روند زندگی‌تان را بهبود ببخشید، روش‌های پیشنهادی این مقاله را برای افزایش درآمد از دست ندهید.

صاحب‌خبر -

چند روش فوق العاده برای افزایش درآمد به صورت کوتاه مدت و بلند مدتبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پول اگر چه شاید برای همه جزء مهم‌ترین ابزارهای زندگی نباشد ولی بی شک انکار شدنی هم نیست. در جامعه امروزی برای این که بتوان خوب زندگی کرد، نیاز به پول درآوردن و افزایش میزان درآمد خود دارید و این واقعیتی است که نمی شود، انکار کرد. "افزایش درآمد" موجب بهبود روند زندگی‌تان خواهد شد و می‌توانید امکانات و خواسته زیادی را برای خود و خانواده‌تان فراهم کنید.

اگر خودتان هم نیازی به آن نداشته باشید، توانایی کمک رساندن به دیگران را از نظر نیازهای مالی پیدا خواهید کرد.  چنانچه دلتان می‌خواهد امسال افزایش درآمد داشته باشید و پول به دست آورید لازم است برخی چیزها را ترک و برخی عادات را به برنامه روزانه ‌تان اضافه کنید.

فوق العاده‌ترین روش‌ها برای افزایش درآمد کدامند؟

  • وقت طلاست، باید قدرش را بدانید

زمان گران‌بهاترین سرمایه انسان است و باید مورد اهمیت بیش تری قرار بگیرد. زمان و عمر شما قابل بازگشت نیست پس قدرش را بدانید. برای اینکه روند افزایش درآمد در زندگی تان رخ بدهد بایستی صبح‌ها زودتر از خواب بیدار شوید و کارهایتان را بر اساس زمان بندی دقیق انجام دهید. با برنامه‌ریزی منظم و دقیق شما به طور شگفت انگیزی از وقت خود استفاده خواهید کرد و در نتیجه، نتیجه دلخواهتان را کسب می‌کنید. هیچ وقت کارهایتان را به فردا موکول نکنید. امروز هم فردای دیروز بود . زمان مثل باد می‌گذرد.

  • مهارت نه گفتن را در زندگی تان بیاموزید

نه گفتن یکی از گام‌های موفقیت است. برای این که پیشرفت کنید باید با اعتماد به نفس بوده و شخصیت رکی داشته باشید. وقتی می بینید افزایش مسئولیت‌هایتان  موجب افزایش درآمد شما نمی‌شود، به راحتی آنها را رد کنید. وقتتان برای کارهایی بگذارید که برایتان سود آور است.

  • دیدگاه خود را نسبت  به زندگی تغییر دهید

با شرایط فعلی اقتصاد  و وجود هزار و یک مشکل هرگز خود را قربانی تصور  نکنید. شما رهبر افکار  و سرنوشت خود هستید پس با اندیشه‌ای خوب دست به کار شوید. هرگز از این که در گذشته اشتباه کرده‌اید افسوس نخورید. دیگران را سبب مشکلات خود ندانید. اگر نگاهتان به جهان مهربانانه باشد به راحتی می توانید افسار زندگی تان را بر دست بگیرید. بین درآمد کم و افزایش درآمد یک تفاوت بارز وجود دارد آن هم نوع تلاش و کارکرد شما است.

  نگاه‌های بدبینانه و افکار منفی را از خود دور کنید. اگر چنین کاری را بکنید قطع به یقین پیشرفت خواهید کرد. برای افزایش درآمد خود تصمیم بگیرید و با خودتان عهد ببندید که امروزتان بهتر از دیروزتان خواهد شد. خودتان را محدود موقعیت فعلی تان نکنید، شما مهارت‌های بی‌نظیری دارید که باید کشف کنید.  پس برای اینکه با افزایش درآمد در روند کاری تان مواجه شوید بایستی ترس و نگرانی‌هایتان را کنار بگذارید و استارت کار را بزنید.

بیشتر بخوانید: بزرگ ترین میلیادرهای ایران را بشناسید.

چند روش فوق العاده برای افزایش درآمد به صورت کوتاه مدت و بلند مدت

بیشتر بخوانید: کارتن خوابی که مولتی میلیادر شد

  •  برای افزایش درآمد از کارهایی که دوست ندارید دست بکشید

اگر می‌بینید کار و شغلتان را دوست ندارید و آینده شما با این نوع فعالیت چیزی شبیه زندگی دلخواهتان نیست، رهایش کنید.  دلایل خود را برای کارتان مشخص کنید. شما دو راه پیش رو دارید یا کاری را انجام دهید که دوست دارید و یا کاری را که را انجام می دهید دوست بدارید.  با این که وضع فعلی بازار زیاد چنگی به دل نمی زند ولی  هیچ گاه از مسیر رویاهایتان دست نکشید، خدا و کائنات با شما است . فقط این اصل را باید باور داشته باشید.

  • ارزش هیچ انسانی به پولش نیست

به هیچ عنوان انسان ها را بر اساس دارایی شان  مورد سنجش اخلاقی قرار ندهید. ارزش انسان به پول های حساب بانکی اش نیست و اجازه ندهید این قضیه برای شما هم صدق کند. پس افزایش درآمد ملاک خوبی برای کسب احترام و ارزش نیست. رفتارها و افکار شما شخصیت شما و هم چنین نحوه درآمد شما را شکل می دهد. پس کمی تلاش و پشتکارتان را بیش تر کنید تا نتیجه بگیرید. هم چنین سخت کار کردن را به حساب افزایش درآمد قرار ندهید، شما باید هوشمندانه کار کنید.

  • کسب درآمد جزو اولویت های روزانه و هفتگی تان باشد

برای افزایش درآمد بایستی  اولویت های زندگی تان را مشخص کنید. به این ترتیب که  در برنامه های هفتگی خود کسب درآمد در جایگاه اول لیست باشد. بر اساس قانون پاره تو هشتاد درصد درآمد شما از بیست درصد فعالیت هایتان به دست می آید. پس با آمادگی کامل و ذهنی باز به اتفاقات و  شانس های پیرامون زندگی تان نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: راز میلیادر شدن از نظر استیو جابز

چند روش فوق العاده برای افزایش درآمد به صورت کوتاه مدت و بلند مدت

بیشتر بخوانید: بیش ترین میلیادرها کجا زندگی می کنند

  •  با افراد پولدار و موفق بیش تر در رفت و آمد باشید

شما بسیاری از رفتارهایتان شبیه به رفتارهای اطرافیانتان می شود.  به همین خاطر با افرادی در ارتباط باشید که در زندگی شان موفق هستند. چرا که نحوه فکر کردن آن ها بر روی شما و زندگی تان نیز تاثیر خواهد گذاشت. اگر نگرش شما تغییر کند با دیدی تازه به جهان نگاه خواهید کرد.  از پولدار ها نحوه افزایش درآمد را بپرسید و سعی کنید بهترین شرایط را بر اساس موقعیت خودتان به اجرا درآورید.

  • بهانه جویی و دلیل تراشی از عادات زندگی تان حذف کنید

به جای این که بنشینید و فکر کنید چه کسانی در زندگی تان مقصر هستند و بهانه کم کاری تان را به آن ها ربط دهید ، بهتر است فقط عمل کنید آن هم هوشمندانه!

مسئول کارهای شما کسی نیست جز خودتان و کارهایتان ،پس الکی بهانه نیاورید.  شما با بهانه جویی و دلیل های بی خودی که برای کم کاری هایتان می آورید ،فقط انرژی و وقت با ارزشتان را هدر می دهید.  بهترین کار این است تمام نیرویتان برای دست یابی به اهدافتان قرار دهید و با نتیجه گرفتن از آن لذت شادی را در زندگی خودتان احساس کنید.

بیشتر بخوانید: 9 راهکار طلایی برای پولدار شدن

چند روش فوق العاده برای افزایش درآمد به صورت کوتاه مدت و بلند مدت

بیشتر بخوانید:  تضمین پولدار شدن شما با این شش راهکار

اگر این موارد در جهت افزایش درآمد به کارتان نیامد، موارد زیر را امتحان کنید.

سایر راهکارهای  کوتاه مدت برای افزایش درآمد

  • میزان ساعات کاری خودتان را افزایش دهید

در ابتدا شاید این مورد برای خیلی ها خوشایند نباشد ولی در برخی مواقع واقعا لازم است که ساعت کار خود را افزایش دهید. این روش اولین و ابتدایی ترین چیزی است که برای افزایش درآمد به ذهن  ها خطور می کند.  سعی کنید در محل کار خود به دنبال فرصت ها و شانس های رویایی جهت جذب کار بیش تر باشید.  اضافه کاری کنید و همیشه سعی کنید در کارتان پیشرفت کرده و به روز باشید. به روز شدن شما در حرفه تان برایتان شانس های بیش تری را پیش رو قرار خواهد داد. یکی از این موارد می تواند ارتقای شغلی شما در کارتان باشد.

  • اگر کارتان شما را به افزایش درآمد نمی رساند، کار دوم هم داشته باشید

اگر اضافه کاری ها نتیجه خوبی برایتان در پی نداشت، به دنبال یک کار دومی هم باشید. این راه ها برای کوتاه مدت خوب است ، چرا که امکان دارد در آینده به سلامتی و زندگی شما لطمه وارد کند.  بهتر است شغل دوم شما ساعت کاری کم و درعین حال درآمد خوبی داشته باشد. هم چنین تا کاری خوب مهیا نکرده اید از کار فعلی خود به هیچ عنوان دست نکشید.

بیشتر بخوانید: راه حلی آسان برای پولدار شدن جوانان

چند روش فوق العاده برای افزایش درآمد به صورت کوتاه مدت و بلند مدت

بیشتر بخوانید: راه های سریع پولدار شدن

راهکارهای نتیجه بخش بلند مدت برای افزایش درآمد

  • سرمایه گذاری انجام دهید

چنان چه قصد دارید نتیجه بلند مدتی را در زندگی تان مشاهده کنید بهتر است سرمایه گذاری انجام دهید. سرمایه گذاری در بورس و خرید اوراق سهام و یا شراکت در یک کسب و کار موفق برای شما افزایش درآمد را در پی خواهد داشت.  ریسک پذیری در سرمایه گذاری لازم است.

  • اقدام به راه اندازی کسب و کار خود به طور مستقل کنید

ممکن است با راه اندازی کسب و کار مستقل خود به افزایش درآمد دست یابید. لازم به یادآوری است که انجام این کار هم نیاز به ریسک دارد چرا که احتمال شکست در آن برای بارهای اول وجود دارد.  پس در کنار این ایده یک کار ثابتی هم داشته باشید تا از مخارج زندگی تان نمانید. کسب و کار شما  باید مورد دلخواهتان باشد پس علاقه تان را دنبال کنید.

زندگی شرایط سختی را پیش روی شما قرار می دهد ولی چیزی که مهم است نحوه رویارویی تان با آن ها است. هیچ گاه ناامید نشوید و دست از تلاش برندارید،چرا که رویاهای شما مسیر را نشانتان خواهد داد. جهان هستی بزرگ تر از دیدگاه ما است. امید واریم با مطالعه این مقاله به هدف خود یعنی افزایش درآمد دست پیدا کنید.

انتهای پیام/

نظر شما