شناسهٔ خبر: 27542040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان با مدیریت انقلابی مشکلات کشور را به حداقل برسانند

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با اقتدار در برابر سیاست های ظالمانه آمریکا خواهند ایستاد، گفت: مسؤولان کشور باید با مدیریت انقلابی مشکلات کشور را به حداقل برسانند تا مردم زندگی آرامی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان چالوس با اشاره به در پیش بودن روز عرفه، گفت: روز عرفه روزی است که درهای رحمت الهی بر بندگان باز می شود.

وی بر ضرورت بهره گیری معنوی از این روز ارزشمند تأکید کرد و افزود: روز عرصه فرصتی مغتنمی برای توبه به درگاه خداوند متعال است که نباید این فرصت طلایی را سبک بشماریم.

حجت الاسلام مشایخ در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان چند روز اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار تأکید کردند که همه گرانی ها و مشکلات اقتصادی امروز از ناحیه تحریم ها نیست.

امام جمعه نوشهر با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل به دلیل عدم مدیریت صحیح مشکلات اقتصادی امروز کشور را به تحریم ها نسبت می دهند، افزود: بسیاری از مشکلات فعلی را می توان با تدبیر و مدیریت صحیح رفع کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: این که مردم خواستار تغییر سیاست های غلط اقتصادی هستند، مطالبه به حقی است و مسؤولان نیز باید در جهت تغییر سیاست های اقتصادی خود اقدام کنند.

حجت الاسلام مشایخ با تأکید براین که تحریم ها علیه کشورمان مسأله تازه ای نیست و در گذشته نیز وجود داشته است، خاطرنشان کرد: این نوع مدیریت ها است که می تواند اثر تحریم ها بر اقتصاد کشور را به حداقل برساند.

وی با بیان این که آمریکایی ها می خواهند با این تحریم ها ملت ایران را به زانو درآورند، تصریح کرد: این ملت چهار دهه است که مشکلات و تحریم های ظالمانه آنها را تحمل کرده اند و اجازه ندادند تحریم ها مانعی برای پیشرفت و توسعه کشور شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با اقتدار در برابر سیاست های ظالمانه آمریکا خواهند ایستاد، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور نیز باید با مدیریت انقلابی مشکلات را در کشور به حداقل برسانند تا مردم زندگی آرامی داشته باشند.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که همان طور که رهبری نیز فرمودند ما با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد، گفت: آمریکا با این پرونده سیاهی که نزد ملت ایران دارد هیچ گاه ارزش و لیاقت مذاکره با ملت ایران را ندارد.

وی با اشاره به این که آمریکا دشمنی خود با ملت ایران را در چهار دهه اخیر به اثبات رسانده است، خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی در ظاهر خود را دوست ملت ایران معرفی می کنند اما در عمل با تحریم های ظالمانه دشمنی خود را به کشورمان و ملت ایران نشان می دهند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که برجام تجربه خوبی بود تا برخی ها در داخل به فریبکاری و حیله گری آمریکایی ها پی ببرند، بیان داشت: کشوری که به راحتی یک تعهد بین المللی را نقض می کند هیچ گاه نمی تواند به وعده های خود به سایر کشورها پایبند باشد.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی روحیه تازه ای به مردم بخشید، خاطرنشان کرد: مسؤولان نیز باید با تلاش، تدبیر و برنامه ریزی مناسب از آلام عمومی مردم بکاهند و امید و نشاط را به جامعه تزریق کنند.

وی با تأکید براین که امروز کشور برای برون رفت از مشکلات نیاز به وحدت و همبستگی دارد، تصریح کرد: نباید با اقدامات عجولانه زمینه اختلاف و تفرقه در جامعه و سوء استفاده دشمنان را فراهم کرد.

 

نظر شما