شناسهٔ خبر: 27541526 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

خرید دستگاه عیب یاب اس اف ایکس 40 توسط شرکت توزیع برق تبریز

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ازخرید یک دستگاه عیب یاب اس اف ایکس 40 پیشرفته توسط این شرکت خبرداد و گفت: این دستگاه ورژن جدید نمونه قبلی است که با دو هزار ژول، دو برابر دستگاه قبلی قدرت دارد

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، عادل کاظمی با بیان اینکه هرچقدر این دستگاه‌ها پیشرفته باشد، عیب یابی سریع تر اتفاق می افتد، افزود: بدین ترتیب مدت زمان خاموشی ناشی از اتصال کابل در شبکه کاهش یافته و باعث کاهش انرژی توزیع نشده می شود.

 وی با اشاره به تفاوت ویژگی های این دستگاه با نمونه های قبلی، تصریح کرد: دستگاه جدید خریداری شده قابلیت مسیریابی و کابل سوزی را دارد که دستگاه قبلی این ویژگی را نداشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص موارد استفاده از دستگاه عیب یاب اس اف ایکس 40 گفت: این دستگاه در مواقعی که اتصالی در شبکه کابلی فشار ضعیف و 20 کیلو ولت پیش می‌آید، جهت پیدا کردن محل نقطه اتصال مورد استفاده قرار می گیرد.

کاظمی با تاکید بر اهمیت استفاده از دستگاه عیب یاب، اظهارداشت: مقدار زیادی شبکه کابلی به صورت زیرزمینی در محدوده اصلی و  مرکزی شهر قرار دارند و برای پیدا کردن عیب های احتمالی به این دستگاه نیاز مبرم داریم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای خرید این دستگاه افزود: برای خرید خود این دستگاه 450 میلیون تومان هزینه شده که روی یک دستگاه ون تحت مالکیت این شرکت نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گفته وی طی دو ماهی که از تحویل این دستگاه گذشته 61 مورد مشکل خطوط کابلی، حذف عیب یابی و رفع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما