شناسهٔ خبر: 27539558 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گزارش از تالار شیشه ای؛ رشد بیش از ۲ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و نهمین روز مرداد ماه با رشد ۲۷۱۸ واحدی به پله ۱۳۷ هزار و ۷۳ واحدی رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هشتمین روز مرداد ماه با رشد ۲۷۱۸ واحدی به پله ۱۳۷ هزار و ۷۳ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۹۰۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۷ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۷۸۹ ریال در بیش از ۱۳۱ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۷۹۶ واحدی و شاخص بازار دوم ۲۰۰۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۳۳۱۸ واحد، شاخص بازار اول ۲۷۱۷ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۲۱۶ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۵۳ واحد رشد را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، ماشین سازی اراک و پالایش نفت بندرعباس با روند صعودی و پتروشیمی پارس، سایپا و پتروشیمی شازند با روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۱۸ واحدی به پله ۱۵۵۵ واحدی رسید.


در بازار فرابورس نیز تعداد ۵۲۱ هزار و ۵۹۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۶۴۸ هزار و ۶۶۶ ریال در بیش از ۶۷ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت لاوان، صنایع فولادی آلیاژی یزد با روند صعودی و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، کشت و دام قیام اصفهان و گروه صنایع کاغذ پارس بل روند نزولی به کار پایان داد.

نظر شما