شناسهٔ خبر: 27537775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی

عاشورزاده: برای طلا به جاکارتا آمده بودم/ شرمنده تر از قبل شدم

نماینده وزن 58- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی گفت: حريف ازبكي من يكي از تكواندوكاران خوب اين وزن است، اما من فقط براي طلا و خوشحالي مردم به جاكارتا آمدم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی، دومین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در حالی از صبح امروز(دوشنبه) آغاز شده است که امروز(دوشنبه) فرزان عاشورزاده هوگوپوش وزن 58- کیلوگرم تیم ملی کشورمان کارش را در بازی‌های آسیایی جاکارتا با پیروزی آغاز کرد. فرزان تنها نماینده از تیم ملی مردان در مسابقات امروز بود. او در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد و در دور بعدی به مصاف سوناتف از تاجیکستان رفت. عاشورزاده این دیدار را با نتیجه 26 بر 3 به سود خود به پایان برد و راهی دور بعد مسابقات شد. فرزان عاشورزاده  13 بر 6 کواک هونگ وُ از (ویتنام) را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در نیمه نهایی به مصاف نیاز پولاتف از ازبکستان رفت و  راند اول این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود نمایند ازبکستان تمام شد. راند دوم نیز این دیدار با نتیجه 8 بر 4 به سود نماینده ازبکستان تمام شد. این دیدار در پایان با نتیجه 15 بر 13 به سود نماینده ازبکستان به پایان رسید.

فرزان عاشورزاده پس از کسب مدال برنز، گفت: در دومین حضور بازی‌های آسیایی ام به دنبال دومین نشان طلا بودم و از نظربدنی و ذهنی خیلی آمادگی داشتم، اما نتوانستم ٢٠ثانیه پایان مسابقه را در اختیار بگیریم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت:  تمام هدفم کسب دومین مدال طلای بازی های آسیایی بود و در 2 مسابقه اول خیلی خوب امتیاز گرفتم و مبارزه را اداره کردم، اما در مقابل حریف ازبکستانی او با چند اخطار و ضربات مشت از من جلو افتاد، اما  من خیلی زود با ضربات سه امتیازی و حملات پی در پی کار را به تساوی کشاندم و خودم را به فینال نزدیک کردم.
عاشورزاده در ادامه، گفت: باید به همین روش ادامه می دادم تا برنده از میدان خارج می شدم، اما در ٢٠ ثانیه آخر او از من در امتیاز جلو افتاد و دیگر فرصت جبران به من نداد.
عاشورزاده در پایان عنوان کرد: می خواستم با طلای خود پیام آور شادی برای مردم کشورم باشم تا آنها را خوشحال کنم، اما نتوانستم و شرمنده تر از قبل شدم هر چند حریف ازبکی من یکی از تکواندوکاران خوب این وزن است، اما من فقط برای طلا و خوشحالی مردم به جاکارتا آمدم، تکواندو ورزش ثانیه هاست و شرمنده مردم خوب کشورم شدم که نتوانستم انتظارات آنها را برآورده کنم.

انتهای پیام/س

نظر شما