شناسهٔ خبر: 27537140 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا 2018/

عاشورزاده: شرمنده تر از قبل شدم

تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم ایران پس از ناکامی در صعود به مرحله فینال بازی‌های آسیایی گفت: شرمنده‌تر از قبل شدم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛ فرزان عاشورزاده پس از شکست در نیمه نهایی بازیهای آسیایی مقابل نماینده ازبکستان و بسنده کردن به مدال برنز گفت: در دومین حضور بازیهای آسیایی ام به دنبال دومین نشان طلا بودم و از نظر بدنی و ذهنی خیلی آمادگی داشتم اما نتوانستم ٢٠ثانیه پایان مسابقه را در اختیار بگیرم.

تکواندوکار المپیکی ایران ادامه داد: تمام هدفم کسب دومین مدال طلای بازی های آسیایی بود و در دو مسابقه اول خیلی خوب امتیاز گرفتم و مبارزه را اداره کردم اما مقابل حریف ازبکستانی او با چند اخطار و ضربات مشت از من جلو افتاد ولی من خیلی زود با ضربات سه امتیازی و حملات پی در پی کار را به تساوی کشاندم و خودم را به فینال نزدیک کردم.

وی ادامه داد: باید به همین روش ادامه می دادم تا برنده از میدان خارج می شدم اما در ٢٠ ثانیه آخر او از من در امتیاز جلو افتاد و دیگر فرصت جبران به من نداد.

عاشورزاده در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد: می خواستم با طلای خود پیام آور شادی برای مردم کشورم باشم تا آنها را خوشحال کنم اما نتوانستم و شرمنده تر از قبل شدم. هرچند حریف ازبکی من یکی از تکواندوکاران خوب این وزن است اما من فقط برای طلا و خوشحالی مردم به جاکارتا آمدم ولی تکواندو ورزش ثانیه هاست و شرمنده مردم خوب کشورم شدم که نتوانستم انتظارات آنها را برآورده کنم.

نظر شما