شناسهٔ خبر: 27536562 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام | لینک خبر

توصیه مهم رئیس فدراسیون به مسوولان برگزاری رقابت های تبریز 2018؛

پورعلی فرد: باید انتظارات خود را از میزبان به صفر برسانیم!

صاحب‌خبر - دومین جلسه هماهنگی رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشور تبریز 2018 صبح امروز در محل فدراسیون با حضور مسؤولان برگزاری مسابقات، انجلم شد.



به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پیش از ظهر امروز دوشنبه 29 مرداد ماه جلسه هماهنکی مسؤولان برگزار کننده رقابت های تبریز 2018 با حضور ناصر پورعلی فرد و مهدی نصیبی رئیس و دبیر فدراسیون، کامران علیشاهی، سید مجتبی هاشمی، اکبر فراهانی، امید جبلی و پیمان نادری روسای کمیته های فنی، مسابقات، انضباطی، داوران و استان ها در محل فدراسیون برگزار شد.

جلسه ای که در ابتدای آن ناصر پورعلی فرد خطاب به شرکت کنندگان در آن گفت: بر خلاف تمامی مسابقات گذشته، در این دوره و با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور باید از میزان انتظارات خود را به حداقل ممکن برسانیم. باید در کار ثبت نام دقت بسیار بعمل آورده و چنانچه در فهرست استان ها قلم خوردگی مشاهده شد، باید صحت آن به تائید سرپرست تیم آن استان برسد.

پورعلی فرد در ادامه گفت: باید در کار داوری دقت بسیاری صورت پذیرد، ضمن اینکه در بحث فنی هم باید با وسواس عمل شود، تا جلوی هرگونه حرف و حدیث گرفته شود.

رئیس فدراسیون همچنین افزود: در طول برگزاری مسابقات باید از هرگونه صحبت اضافه، بالا بردن افراد بر روی استیج، مراسم تجلیل های بی مورد و در یک کلام فوت وقت جلوگیری کرد تا به بهترین شکل ممکن مسابقات برگزار شود و این کار را بهتر است دوستان از خود من شروع کنند.

پورعلی فرد در ادامه اظهار داشت: تمامی مسؤولان برگزار کننده بهتر است روز سه شنبه و شخصاً عازم تبریز شوند و در طول مدت حضور خود در تبریز از هرگونه میهمانی رفتن و میهمان آوردن به محل مسابقات جلوگیری کرده تا همه چیز بر اساس قوانین جاری برگزار شود.

پورعلی فرد در پایان تمامی مسؤولان برگزار کننده را به رعایت خرد جمعی دعوت و از آنها خواست تا فراتر از حد انتظار تلاش خود را داشته باشند.

در ادامه جلسه مسؤولان برگزار کننده تک به تک نظرات خود را بیان تا تصمیم گیری های لازم اتخاذ گردد.


نظر شما