شناسهٔ خبر: 27536129 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرینا | لینک خبر

مهر تایید 27 کشور عضو اتحادیه اروپا بر کالای ایرانی / تمدید گواهی‌نامه فنی اتحادیه اروپا ETA برای سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ +2 آخرین اخبار آرشیو گروه های خبری

خبرنگار منطقه آزاد قشم

مدیرعامل شرکت سوپرپایپ اینترناشنال از تمدید گواهینامه فنی 27 کشور عضو اتحادیه اروپایی برای لوله‌های تولیدی این شرکت در منطقه آزاد قشم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فرینا، مهرداد یوسفی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: پس از تمدید گواهینامه فنی این اتحادیه در زمینه سیستم لوله کشی سوپر پایپ +2، مهر تایید کشورهای عضو اتحادیه اروپا ETA، بار دیگر بر روی محصول تولیدی شرکت سوپر پایپ نقش بست.
یوسفی با اظهار خرسندی از دریافت گواهینامه فنی ETA، افزود: سوپرپایپ  اینترناشنال به عنوان یک شرکت ایرانی علیرغم مشکلات و محدودیت‌های به‌وجود آمده، توانسته است برای دومین بار این گواهینامه فنی معتبر را برای محصول تولیدی خود دریافت کند.
به گفته وی، شرکت سوپرپایپ اینترناشنال نخستین و تنها شرکت غیر اروپایی است که در سال 2012 با رعایت استانداردهای کیفی سیستم لوله‌کشی آبرسانی خود با عنوان "سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ +2" موفق به دریافت تاییدیه اتحادیه اروپایی شد و امسال هم با گذراندن آزمون‌‌ها و بازرسی‌های دوره‌ای سخت‌گیرانه، توانست تمدید آن را دریافت کند.
مدیرعامل شرکت سوپرپایپ اینترناشنال در ارتباط با لوله‌های تولیدی این شرکت در شهرک صنعتی تولای جزیره قشم افزود: سوپرپایپ اولین تولیدکننده لوله‌های پنج لایه تلفيقی در خاورمیانه و پنجمین در جهان است که فعالیت خود را از سال 1376 در منطقه آزاد قشم با هدف ایجاد توسعه و تحول در صنعت تاسیسات کشور از طریق ارائه راه‌حل‌های نوآورانه آغاز کرده است.
یوسفی، دریافت گواهینامه‌های معتبر ملی و بین‌المللی و همچنین کسب چندین دوره عنوان صنعتگر برتر منطقه آزاد قشم، کارآفرین برتر استان هرمزگان و کارآفرین برتر ملی را گواه پایبندی به حفظ و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی نام برد.
وی با اشاره به این‌که شرکت سوپرپایپ اینترناشنال از دانش فنی و استانداردهای تولید لوله در آلمان منطبق بر مقررات بهداشتی سازمان آب این کشور تبعیت می‌کند، افزود: با استفاده از پلیمر PE-RT تیپ 2 اروپا که منحصرا برای تولید لوله طراحی شده و جایگزین کردن آبکاری قلع به‌جای نیکل در اتصالات، سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ +2 در سطح کیفی محصولات اروپایی تولید و عرضه می‌شود.
مدیرعامل شرکت سوپرپایپ اینترناشنال گفت: سوپرپایپ و بسیاری شرکت‌های تولیدی کشورمان با کسب دستاوردهای جهانی تا کنون ثابت کرده‌اند که با برنامه‌ریزی و اقدامات درست می‌توانند محصولاتی در سطح استانداردهای بین‌المللی تولید و به بازار عرضه کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما