شناسهٔ خبر: 27535463 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

دبیر فدراسیون تیروکمان: در مسابقات جهانی آلمان به دنبال کسب مدال نبودیم!

دبیر فدراسیون تیروکمان گفت: هدف از اعزام تیم کامپوند زنان و مردان و زهرا نعمتی به جام جهانی آلمان ارزیابی عملکرد کمانداران و آماده‌سازی برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا بود نه کسب مدال.

صاحب‌خبر -

رضا کیارستمی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ملی کامپوند زنان و مردان و تنها نماینده ریکرو بانوان در مرحله چهارم جام جهانی آلمان اظهار کرد: در این رقابت‌ها ما به دنبال ارزیابی عملکرد کمانداران کامپوند زنان و مردان از نظر رکوردی و آماده‌سازی برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا بودیم که در پایان جام به نتایج راضی‌کننده‌ای رسیدیم. به طوری که در حال حاضر نیما محبوبی، اسماعیل عبادی، امیر کاظم‌پور و مجید قیدی جزء نفراتی هستند که حضورشان در جاکارتا تثبیت شده است، اما در بخش کامپوند بانوان از بین فرشته قربانی، پریسا براتچی، مینو عابدی، گیسا بایبوردی و راحله فارسی بعد از تصمیم کادر فنی ۴ کماندار اعزامی به جاکارتا تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

 

وی گفت: مرحله چهارم جام جهانی آلمان تدارکات خوبی برای تیم ملی کامپوند بود تا قبل از شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا به آمادگی مطلوب برسند. بنابراین هدف از شرکت در این جام کسب مدال نبود بلکه آماده‌سازی تیم و شناخت حریفان خود قبل از بازی‌های آسیایی بود. البته در بخش مقدماتی امتیازات راضی‌کننده و قابل قبول بود، اما در بخش حذفی تیمی و میکس باید ارزیابی دقیقی از نظر وضعیت رکوردی روی تیم کامپوند زنان و مردان صورت بگیرد تا بتوانیم در جاکارتا روی سکو قرار بگیریم.

 

کیارستمی خاطرنشان کرد: چون در بازی‌های آسیایی جاکارتا در رشته کامپوند تنها در بخش تیمی و میکس شرکت خواهیم کرد باید در فرصت باقیمانده تا اعزام تیم به این بازیها تلاش کنیم امتیازات خود را در مرحله مقدماتی افزایش دهیم تا جایگاه بهتر و حریفان راحت‌تری را در بخش حذفی تیمی و میکس داشته باشیم. البته در کامپوند نگرانی برای کسب مدال نداریم و با برنامه‌ای که برای به اوج رساندن این تیم تا قبل از اعزام به جاکارتا داریم، مطمئنیم روی سکو قرار خواهیم گرفت.

 

دبیر فدراسیون تیروکمان همچنین نفرات اعزامی در بخش ریکرو زنان و مردان به بازی‌های آسیایی جاکارتا را زهرا نعمتی، صادق اشرفی، میلاد وزیری، امین پیرعلی و عرفان ارژنگی‌پور نام برد و افزود: کسب مدال در ریکرو به راحتی امکانپذیر نیست، اما امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

 

 

نظر شما