شناسهٔ خبر: 27535244 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دردسر مشترک استقلال و پرسپولیس در آسیا!

پیکان با تساوی که برابر گسترش فولاد به دست آورد با 5 امتیاز به هفته پنجم و بازی دشوار با پدیده می رود هرچند مجید جلالی امسال مهره های باتجربه و تاثیرگذاری را در اختیار دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

محمد قاضی فصل تازه ای را در فوتبالش رقم می زند. او در خط حمله پیکان به عنوان اولین عنصر تدافعی تیمش با دوندگی بالا یکی از مهمترین مهره های این تیم به شمار می آید. قاضی که فصل گذشته 12 گل با لباس پدیده به ثمررساند تا اینجا یک گل زده و یک پاس گل هم به عیسی آل کثیر داد تا پیکان از شکست برابر ماشین سازی فرار کند. او درباره شرایط تیم پیکان و خودش در این فصل از رقابت ها گفت:« خداراشکر تا الان شرایط خوب است. امسال می خواهم یک سال خیلی خوب داشته باشم و موفقیت های جدیدی به دست بیاورم. هدفم این است که کمک کنم و مهره مفیدی باشم تا با کمک هم‌تیمی هایم بتوانیم تیم را به موفقیت برسانیم و سال فوق العاده ای داشته باشیم.»

مهاجم چپ پا و گلزن تیم پیکان در ادامه گفت:«البته الان در ابتدای فصل هستیم و زمان می برد تا من هم بتوانم خودم را با شرایط تیم جدیدم وفق بدهم. بازیکنان جا به جا می شوند و هماهنگی زمان می برد اما من با آقای جلالی قبلا در فولاد کار کرده بودم و با افکار ایشان آشنا بودم. خداراشکر شرایط در حال حاضر خیلی خوب است، دوستان و هم‌تیمی های خوب و شرایط فنی و تیمی خوبی داریم و می توانیم سال خوبی را رقم بزنیم.»

قاضی که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال و تیم ملی ایران را هم دارد درباره شرایط فنی خودش در این فصل و جا افتادن در سبک بازی این تیم گفت:« خب می دانید که قبل از این من در تیم های پرطرفداری مثل استقلال و پرسپولیس هم بازی کرده بودم اما همیشه دنبال چیزها و موقعیت هایی هستم که باعث موفقیتم شود. متاسفانه من در سه تیم آخری که حضور داشتم اتفاقات خیلی بدی افتاد که تاثیرمنفی روی عملکرد تیمی ما گذاشت. با توجه به تجاربی که داشتم از میان پیشنهادهایم ترجیح دادم به پیکان بیایم چرا که آقا مجید(جلالی) و آقای مطهری را می شناختم ضمن اینکه پیکان یک باشگاه حرفه ای است و همه چیز روی اصول است و در نهایت حضور آقای شیعی که در این سال ها عملکردشان بسیار خوب بوده است.»

مهاجم گلزن و باتجربه پیکان در این باره که در لیگ هجدهم سبک متفاوتی از بازی را تجربه کرده و میزان دوندگی اش باید بالاتر باشد و حتی از نظر نوع بدنسازی انگار ترکه ای تر و سبک تر از سال های قبل شده است گفت:« شما درست و دقیق توجه داشته اید. ما تیم خوبی داریم و برای اینکه نتیجه بگیریم باید هرکس از خودش شروع کند. من به عنوان یک بازیکن با تجربه وقتی مسئولیت قبول کردم سعی می کنم به تیم کمک کرده و خواسته های کادرفنی باشگاه را برآورده کنم. ما دنبال این بودیم که در هفته های اول نتایج خوبی بگیریم چرا که اهمیت این موضوع را می دانستیم. به همین دلیل و با توجه به سبک بازی تیم میزان دوندگی بازیکنان باید بالا باشد.»

او افزود:« ما قرعه سنگین و سختی داشتیم و بازی با سپاهان، سایپا و استقلال بازی های دشواری هستند که در هفته های اول نصیب ما شد و این خیلی به خط دفاع و دروازه ما فشار می آورد. به همین جهت ما در خط حمله هم باید در کار دفاعی بیشتر کمک می کردیم. تیم ما یک تیم با برنامه است و اولین مدافع این تیم مهاجم نوک است. من هم سعی می کنم از تجربه ام بیشتر استفاده کنم.»

مهاجم گلزن فصل گذشته پدیده با اشاره به بازی هفته پنجم برابر تیم سابقش گفت:« پدیده نشان داده که تیم خوبی است و بازیکنان خوبی از سال قبل حفظ شده و تیم هماهنگی ساخته اند. سال گذشته هم اگر مشکلات نبود و آن شش امتیاز کم نمی شد می توانستیم نتایج خیلی بهتری بگیریم. پدیده امسال هم با حضور آقای گل محمدی که مربی خیلی توانایی است تیم خیلی خوبی نشان داده و بازیکنانش عملکرد خوبی داشته اند. ما از دیروز کار روی نقاط ضعف این تیم را آغاز کرده ایم و امیدواریم سه امتیاز این بازی را بگیریم.»

بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس اما مدتها است که بر سرمطالباتش با این دو باشگاه دچار چالش شده است. خودش در این رابطه گفت:«طلب من از پرسپولیس مربوط به سال 91 و از استقلال مال سال 93 است و متاسفانه مسئولان پشت گوش می اندازند. این درحالی است که اداره مالیات هرسال ما را تحت فشار قرار می دهد تا مالیات این پول ها را که نگرفتیم بدهیم.»

او افزود:« من 350 میلیون از پرسپولیس طلب دارم که 50 میلیون آن چک شخصی است و از استقلال هم 450 میلیون تومان طلب دارم. موضوع این است که این مبالغ در آن زمان ارزش خیلی بیشتری از امروز داشتند. با اینحال یکی دوبار با مسئولان باشگاه ها صحبت کردم و حتی دوست داشتم تخفیفی هم بدهم اما مسئولان که عوض هم شدند به انحاء مختلفی از این موضوع شانه خالی می کنند. من کارها را به وکیلم سپرده ام و تا روز 9 شهریور به آن ها مهلت داده است تا بدهی هایشان را بدهند.»

قاضی در انتها گفت:« البته فقط استقلال و پرسپولیس نیستند. من از نفت، صبا و پدیده هم طلب دارم اما وضعیت این تیم ها را همه می دانند.»

 

نظر شما