شناسهٔ خبر: 27534417 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بابایی صالح: برخورد قاطع با متخلفان تقاضای نمایندگان مجلس است

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور تاکید کرد که برنامه‌ریزی دقیق برای مقابله با تهدیدات دشمنان و برخورد قاطع با متخلفان داخلی تقاضای نمایندگان مجلس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، روح‌الله بابایی صالح در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و عید غدیر خم گفت: لازم است پیام مردم ایران را به ترامپ و پمپئو بدهم. مردم ایران راه خود را انتخاب کرده‌اند و از تهدیدهای ظالمانه ترسی ندارند. آنها بار دیگر به دنیا ثابت می‌کنند که آمریکا و صهیونیست کودک‌کش در محاسبه‌های خود اشتباه می‌کنند. ایرانیان متعهد به حفظ خون هزاران شهید و ایثارگران خود تحت هیچ عنوانی تسلیم خواسته‌های آمریکایی‌ها نمی‌شود و تحت لوای مقام معظم رهبری مقاومت می‌کنند.

وی افزود: آقای رییس جمهور با توجه به شرایط فعلی بحران اقتصادی و فاصله‌ای که دشمنان می‌خواهند میان ملت و حکومت باشد در حال حاضر حفظ وحدت، تصمیم‌گیری اساسی و برنامه‌ریزی برای مقابله با تهدیدات دشمنان و برخورد قاطعانه با متخلفان داخلی و معرفی آنان به مردم از تقاضاهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: خسارت‌های وارده به کشاورزان شمال غرب کشور در خصوص سرمازدگی اخیر جبران شود، پول خرید تضمینی گندم به کشاورزان پرداخت شود.

بابایی صالح بیان کرد: وضعیت چاه‌های فاقد پروانه مناسب نیست. در فصل برداشت محصولات با حکمی که توسط دادستان کشور به ویژه در استان قزوین صادر شد چاه‌ها پلمب شد. مردم روستا اعتراضی نداشتند. اگر وزیر نیرو در این خصوص تعیین تکلیف می‌کرد با توجه به وجود ۱۰۳ حلقه چاه در سطح کشور عددی نجومی از ذخیره آب‌های زیرزمینی به وجود می‌آمد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: تا چه زمانی فرهنگیان بازنشسته به انتظار پاداش خدمت خود باشند؟ چرا اقدامی در این خصوص نمی‌شود؟ ۲۰ سال است که فرهنگیان و معلمان بسته‌های حمایتی حقوقی دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما