شناسهٔ خبر: 27534058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شش طرح عمرانی آموزش و پرورش، آماده بهره برداری

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل: شش طرح عمرانی آموزش و پرورش آران و بیدگل آماده بهره برداری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ محمد معدن دار امروز در نشست خبری افزود: این طرح ها شامل سه آموزشگاه حبیبی و بهاران سفید شهر و برکت نوش آباد با ظرفیت 21کلاس درس و سه سالن ورزشی شهید شادان پور، شهدای یزدل و بانو خسروی حسینی است که مهر امسال هم زمان با بازگشایی مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
وی افزود: برای بهره برداری از این شش طرح بیش از 90میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان تجهیز و نوسازی مدارس، بنیاد برکت و خیران شهرستان هزینه شده است.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل با اشاره به اینکه از مهرسال گذشته تا مهر امسال 17طرح در آران و بیدگل آماده بهره برداری شده است گفت: این طرح ها با مشارکت 40درصدی خیران حدود 300میلیارد ریال هزینه داشته است.
معدن دار در ادامه سرانه فضای ورزشی در آموزش و پرورش آران و بیدگل را مطلوب بیان کرد و افزود: با بهره برداری از سه سالن ورزشی در مهرماه سرانه فضای ورزشی دانش آموزی در آران و بیدگل به 86سانتی متر مربع می رسد .

شش طرح عمرانی آموزش و پرورش، آماده بهره برداری شش طرح عمرانی آموزش و پرورش، آماده بهره برداری شش طرح عمرانی آموزش و پرورش، آماده بهره برداری شش طرح عمرانی آموزش و پرورش، آماده بهره برداری شش طرح عمرانی آموزش و پرورش، آماده بهره برداری شش طرح عمرانی آموزش و پرورش، آماده بهره برداری شش طرح عمرانی آموزش و پرورش، آماده بهره برداری

نظر شما