شناسهٔ خبر: 27533982 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمپ تیم‌های ملی اسکیت در آزادی احداث می‌شود

مجموعه اداری فدراسیون اسکیت و کمپ تیم‌های ملی در ورزشگاه آزادی احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -
کمپ تیم‌های ملی اسکیت در آزادی احداث می‌شودبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ دفتر مرکزی و اداری فدراسیون اسکیت در ساختمان مجتمع فدراسیون‌های ورزشی در خیابان فردوس واقع شده، اما کمبود فضا و دوری از پیست اصلی این رشته در استادیوم آزادی سبب شده است که فدراسیون اسکیت برای احداث یک تشکیلات مستقل اقدام کند.

بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون این کار را در راس برنامه‌ها و اولویت‌های خود قرار داد و تصمیم گرفت یک مجموعه کامل در جوار پیست اصلی فدراسیون بنا کند تا علاوه بر تشکیلات اداری و دفتر اصلی، کمپی مجهز شامل مجموعه خوابگاه، سالن‌های مجهز بدنسازی و رستوران را بنا کنند تا تمامی نیاز‌های فدراسیون و اسکیت بازان تامین شود.

احداث کمپ تیم‌های ملی و خوابگاه ورزشی در محل آکادمی ملی اسکیت آزادی به مساحت ۸۵۰ متر بنا در سه طبقه، از خرداد ماه ۱۳۹۷ آغاز شده و پروژه تا امروز از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است. نزدیک به ۷۰ درصد عملیات ساختمانی پیش رفته است و پیش بینی می‌شود این مجموعه در هفته تربیت بدنی و ورزش در مهر امسال افتتاح شود.

گفتنی است هفته گذشته فرهاد نیکوخصال سرپرست مجموعه ورزشی آزادی به همراه بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت از پروژه در حال احداث ساختمان اداری فدراسیون اسکیت، کمپ تیم‌های ملی، خوابگاه ورزشی و پیست اسکیت آکادمی ملی اسکیت آزادی بازدید کردند و در جریان پیشرفت کار قرار گرفتند.

نظر شما