شناسهٔ خبر: 27533968 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

سرمربی هندبال ایران: رینگ بوکس آن طرف‌تر است/ بحرینی‌ها به فکر سلامت بازیکنان نبودند

زوران کاستاراتوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از شکست این تیم مقابل بحرین از خشونت بازیکنان بحرینی انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا، تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله اصلی مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا، با نتیجه‌ 23 ــ 29 مقابل بحرین شکست خورد. این تیم در گروه خود با تیم کره که رقیب سرسختی برای آنها است هم گروه است.

سرمربی تیم‌ ‌ملی هندبال ایران درباره شکست این تیم مقابل بحرین و مشکلاتی که در این بازی وجود داشت، اظهار کرد: اول از همه باید این را بگویم که رینگ بوکس جای دیگری آن طرف‌تر است. در ابتدا می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم که بیش از تمام توانایی‌شان را استفاده کرده است و بهترین خود را نشان دادند اما گاهی اوقات این کافی نیست. ما مشکل هم داشتیم ، زیرا حریفمان به فکر سلامتی بازیکنان نبود. آنها فقط به فکر زدن بازیکنان ما بودند. بنابراین ما در مدیریت حفاظت از سلامت بازیکنان مشکل داشتیم. در نیمه اول ضربه‌های زیادی به سر بازیکنان وارد شد و آنها مجبور بودند به خاطر این آسیب‌دیدگی‌های کوچک استراحت کنند. با همه اینها دوباره به بازیکنانم بابت نمایش خوب‌شان تبریک می گویم.

زوران کاستاراتوویچ، در ادامه‌ درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم‌ ‌ملی ایران مقابل کره، گفت‌: ما تلاش می‌کنیم که بازیکنان در شرایط فیزیکی خوبی برای بازی مقابل کره باشند، هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم که این بازی را ببریم. مطمئن هستم  که بازیکنان تمام تلاششان را می‌کنند و امیدوارم که مقابل کره خوب نتیجه‌ بگیرند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما