شناسهٔ خبر: 27533833 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

۱۴ و ۱۵ شهریور ماه؛

نحوۀ نظارت و ارزیابی زیرنظام‌های آموزش عالی در هشتمین نشست هیات‌های استانی بررسی می‌شود

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مرکز ناتک، هشتمین نشست هیات‌های استانی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری، ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه به میزبانی پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مرکز ناتک، هشتمین نشست هیات‌های استانی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری، ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه به میزبانی پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور دبیران، کارشناسان و اعضای هیات‌های استانی با رویکرد ارائه روش‌ها و برنامه‌های مناسب برای نظارت و ارزیابی در زیرنظام‌های آموزش عالی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

تبیین فرآیند‌های نظارت و ارزیابی سند برنامه جامع و راهبردی موسسات آموزش عالی، ارائه روش‌ها و برنامه‌های موفق دبیران و کارشناسان هیات‌های استانی درخصوص نحوۀ نظارت و ارزیابی زیرنظام‌های آموزش عالی، هم‌اندیشی درخصوص مسائل و مشکلات هیات‌های نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی و اعلام نتایج ارزیابی عملکرد هیات‌های استانی از جمله اهداف برگزاری هشتمین نشست هیات‌های استانی است.

همچنین در راستای افزایش سرعت اطلاع‌رسانی و مستندسازی فعالیت‌ها، صفحه «روزشمار هشتمین نشست هیات‌های استانی ناتک» نیز در سایت این مرکز به آدرس الکترونیکی https://nezarat.msrt.ir راه‌اندازی شده است.

نظر شما