شناسهٔ خبر: 27533657 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

پیگیری برای رفع نواقص هواساز‌های برخی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در مورد نبود تهویه و فن در برخی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو، گفت: در سنوات گذشته برخی از ایستگاه‌های خط ۳ بدون هواساز به بهره برداری رسیدند، اما در حال پیگیری هستیم تا با نصب هواساز مشکل این خط را برطرف کنیم.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه هوا ساز‌های پر قدرت مترو، سازه‌های مهمی هستند که چه در بحث ایمنی مسافران و چه در بحث کیفیت هوای داخل ایستگاه‌ها و خطوط مترو، بسیار مؤثرند افزود: هوا ساز برخی از ایستگاه‌های خط سه راه اندازی نشده است، اما پیگیر رفع نقص هواساز‌های خط سه مترو هستیم و سعی می‌کنیم بهترین خدمات را ارایه دهیم.

وی بیان کرد: ارتقای سطح خدمات موجود و حفظ آن بسیار هزینه دارد و سعی می‌کنیم بهترین خدمات را ارایه دهیم؛ چرا که نواقص اتفاقی، موجب نارضایتی می‌شود.

نوبخت در ادامه گفت: در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به صورت جدی پیگیر رفع نواقص هستیم و شهروندان و مسافران محترم نیز در صورت برخورد با هر مشکلی می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۲۷۷، سامانه تلفن گویا به شماره ۶-۸۸۷۴۰۱۶۳ و ارسال ایمیل به آدرس info.metro@tehran.ir پیام ها، پیشنهادات و انتقاد‌های خود را بیان کنند و با کمال میل پذیرای شنیدن انتقادات هستیم چراکه هدف و وظیفه ما تکریم مسافران است نه انکار نواقص و کاستی ها.

وی در پایان با تاکید بر خدمات رسانی مطلوب، ایمن، سریع به شهروندان و مسافران خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم و ارائه خدمات مناسب در سطح شهر به شهروندان از اصلی‌ترین اهداف مترو است.

نظر شما