شناسهٔ خبر: 27533029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پیش‌بینی حضور ۲۵ هزار نفری مردم آذربایجان غربی در پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی - رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی بااشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال ۲۵ هزار نفر از مردم استان در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کنند، گفت: سال گذشته ۲۴ هزار نفر از استان در این پیاده‌روی شرکت کرده‌بودند.

صاحب‌خبر -

پیش‌بینی حضور 25هزارنفری مردم آذربایجان غربی در پیاده‌روی اربعین حسینی 97

سید‌حسن حسینی، رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان ‌غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی بیان کرد: طی سال گذشته 24هزار نفر از استان در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند که پیش بینی می شود این تعداد امسال به 25هزار نفر افزایش یابد.
وی ادامه داد: 8 موکب از استان تاکنون جهت حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده‌اند که دارای پروانه بوده و در صدد اخذ پرونده برای 2 موکب دیگر نیز هستیم تا این تعداد به 10موکب برسد.
حسینی با اشاره به اینکه سال گذشته 14 موکب از استان در پیاده‌روی اربعین حسینی حضور داشت، خاطر نشان کرد: امسال پیش بینی می شود این تعداد به 15 موکب برسد.
وی تصریح کرد: تاکنون این 10 موکب، اسکان 10هزار نفر و تغذیه روزانه 23هزار نفر را متعهد شده‌اند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی همچنین از برگزاری همایش استانی سوگواری نشان محبت اهل بیت طی دهه دوم ماه محرم جهت تجلیل از خیرین با حضور هنرمندان کشوری و پخش مستقیم از شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی خبر داد.
انتهای پیام

نظر شما