شناسهٔ خبر: 27532927 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات برگزار شد

خبرگزاری میزان- مراسم برائت از مشرکین با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران کشورمان، حمید محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت و با حضور پرشور زائران ایرانی بیت الله الحرام در صحرای عرفات برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان ؛ مراسم برائت از مشرکین با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران کشورمان، حمید محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت و با حضور پرشور زائران ایرانی بیت الله الحرام در صحرای عرفات برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت ۹ صبح به وقت محلی (۱۰:۳۰ به وقت ایران) با مداحی حاج مهدی سماواتی و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد؛ پیام مقام معظم رهبری به حجاج بیت‌الله الحرام توسط حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت قرائت شد. 

 مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات برگزار شد 

از ساعاتی مانده به شروع مراسم لحظه لحظه بر شمار شرکت کنندگان در این مراسم که در چادر بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود؛ افزوده می‌شد.

شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ براسراییل بر روی تابلو نوشته‌ها در محوطه داخلی چادر نصب شده و در دستان بسیاری از زائران دیده می‌شد.

 مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات برگزار شد 

شماری از جانباران سرافراز دفاع مقدس نیز که درقالب کاروان جانبازان به سرزمین وحی مشرف شده اند در کنار جایگاه مستقر شده بودند و شعار الله اکبر، الموت لامریکا، الموت لاسرائیل، آمریکا عدوالله، اسرائیل عدوالله، نصر من الله و فتح قریب- مرگ بر آمریکای مردم فریب، فلسطین پیروز است - اسرائیل نابود است در فضای چادر بعثه مقام معظم رهبری طنین انداز شد. 

 مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات برگزار شد 

 

 انتهای پیام /

نظر شما